Lunes TRAMONTANA?

not

Totalwind Legend
Como veis el lunes para leucate? suficiente para 90l?

Creo que subiré!

ja hem, arribat!! [platano] [platano]

Al mati decidim sortir d'hoRa perque la previ deia que fins al mitgdia, arribem alli y molt poc vent , decidim anar de compres...(que sapigueu que el dilluns tanquen).

Cap a les 11 comença a veure's moviment... anem a le goulet y no hi ha vent, pujem fin la plame.. pinta millor..

Monto 6.5 amb la 90 litres i la aleta que no toca 31cmts.. el colega no hi confia gaire... [shot]

Un parell de remades i voilá!!!! el company es decideix a montar 6.2 i 105 també funciona!

Un tramuntana mooolt amable i gens ratxejada. Al cap de poc ja anem sobrats. [applaudit]

Una horeta amb 6.5 a muerte i deiciexo posar 5.2 ara si que vaig bé!! [big-laugh]

Ep aixó comença a ensenyar les dents es posa per 4mts..... [goofy]

AL final 5h de tramuntana(pero una tramuntana molt constant , de fet no ho havia vist mai) , y acabem plovent i carregant el cotxe pedregant...

Peró ep!! que be m'ha anat per estretar el llaços amb la 90! [victory.gif]

La unica nota negativa es a part de la galipandria segura...(hem acabat xops carregant el cotxe), i una taula ha sortit volant contra el meu cotxe fent un magnífic bony. [bonk] a veure com l'ho ho explico a la dona [read.gif]

felicitats per la navegada, esperem que aquest cap de setmana quedi una mica de nort pels que no ns podem escapar entre setmana. la taula que t ha picat el cotxe s ha volat de terra o d un altre cotxe que circulaba davant teu?

jvr dijo:
felicitats per la navegada, esperem que aquest cap de setmana quedi una mica de nort pels que no ns podem escapar entre setmana. la taula que t ha picat el cotxe s ha volat de terra o d un altre cotxe que circulaba davant teu?

No no de terra en l'ultim canvi de vela.... un desastre de fet encara no m'he mirat la taula amb lupa a veure si te alguna cosa.

Donçs per Bsrns red de res, per cert no deixeu el material suelto quan aneu a canviar de vela, ni taula ni vela, i si ho deixeu deixeulo de forma que el vent no li entri a favor.

ja ho se ja pero la cabrona va sortir volant desde l'aigua.... a mi mes de 35 nusos mestressan... [bonk]

Volver