malgrat domingo 20¿? garbí

no-fa-fred enrik ara es molt guapo estas sol (be 4-5 malalts)!! sempre que no es trenqui res no hi ha problema! [applaudit]

hoy casi me meto con fromula pero se puso de sur.... al rato ha empezado a subir de garbi...

hola. Las previsiones del windguru parecen mejor para el sabado, alguien se apunta?

2 horetes ben bones al delta, espectacular com estan de nevades les muntayes per alli baix. Navega amb neu de fons es [punk.gif]

jaja al final has anat!!!!! felicitats ja es precios el delta... amb els ports nevats!! unic!!

cuants kilometres te la teva furgo??? [applaudit]

Aquest finde navegareu. Fred?? Mariconades. Navegant no existeix el fred.

Jo aquest finde tinc feina... M'hauré d'esperar una setmana més... Però abans que acabi l'any m'apuntaré una altra navegada de les bones. Segur!

A disfrutar [platano]

not dijo:
jaja al final has anat!!!!! felicitats ja es precios el delta... amb els ports nevats!! unic!!

cuants kilometres te la teva furgo??? [applaudit]

BUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF millor no ho vulguis sapiguer

avui no us heu perdut res a malgrat.. 10-13 amb 8 metres + dits congelats... [aiba] [aiba]

alextxell dijo:
2 horetes ben bones al delta, espectacular com estan de nevades les muntayes per alli baix. Navega amb neu de fons es [punk.gif]

Trabu????i que tal fluixet oi?jejeje,de ben segur que has sortit amb 80l amb 5,jejeje,com un campio,jejejeje,m'alegro,intentare fer un apaño per agafar el cotxe petit i sortir a navegar,amb un citroen AX!!!!! [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

els que estan malalts son aquestos de girona..... que si caus et treuen d'una peça... [meparto]

http://web.mac.com/ciber_992/J.Ciber_99/19-12-09_Windsurf_a_Pals.html

aixó son homes tot lo altre som unes nenetes... [goofy]

Volver