Mallorca, dimecres 23/03/2011

Vicenç

Totalwind Supergurú
Ningú diu res de la llevantada?

Avui matí quan he anat a cercar els tratos al garaix he vist que ja feia un bon terral a Sometimes. Segur que per el nord es pot navegar. Per demà les isobares no pinten tan be com dimecres passat pero amb un poc de sort pel matí podrem fer una bona sessió.

Pel nort s'ha navegat al Pollentia Club amb llevant per 5.5 fins al migdia que ha baixat.

Ja veurem demà com va.

Un saludo,
Colau

Yo mañana creo que lo intentaré en Palmanova, sólo tengo el mediodía y está cerca de Palma, si entra con la suficiente fuerza puede que esté bien, no? [sherlock.gif]

Demà matí damunt les 10 aniré també a Palmanova / Son Maties, dependrà de si és llevant o tira cap a gregal. No em dona temps de pujar al nord que tinc que currar al migdia [goofy]
A veure si hi ha sort [qpasaneng2]

Colau, no te'n perds ni una. Agafaràs un nivellasso [applaudit]

Vicenç dijo:
Demà matí damunt les 10 aniré també a Palmanova / Son Maties, dependrà de si és llevant o tira cap a gregal. No em dona temps de pujar al nord que tinc que currar al migdia [goofy]
A veure si hi ha sort [qpasaneng2]

Colau, no te'n perds ni una. Agafaràs un nivellasso [applaudit]

S'ha d'aprofitar Vicenç! Ara bé, lo des nivellasso mos costarà més... jejej!! [big-laugh]

Un saludo,
Colau

AMELIA dijo:
I pel nord on pegarà millor?

Puerto Pollensa, en el puerto,es donde suele entrar mejor el levante .. y si quieres algo de ola, en Es Capellans en Can Picafort!

Vicenç dijo:
Per demà les isobares no pinten tan be com dimecres passat
Uf, quin embull, em referia a el dimarts 8 de fa dues setmanes, que a Palmanova va estar espectacular. Dimecres passat varem navegar a Can Pastilla [aiba]

Donç avui, al menys pel matí, no ha bufat tan fort ni constant com el dimarts 8 però ha estat un luxe poder sortir en bon dimecres a fer una horeta i mitja amb 76 l y 4 m.

Està fent un bon 2011. Que duri.

Y para los que hemos trabajado hoy (miercoles)... como lo veis para mañana por la mañana?

Habeis dejado algo?

Creeis que soplara algo en Son Maties?

Saludos.

Carlos

Carlinhos Red dijo:
Y para los que hemos trabajado hoy (miercoles)... como lo veis para mañana por la mañana?

Habeis dejado algo?

Creeis que soplara algo en Son Maties?

Saludos.

Carlos

He estado esta tarde con 4,7 y cuando me iba aún soplaba bien.

Bon dia!!! qualcú sap como esta el tema pel nord?? concretament badia de pollensa?
gracis!!
Pareix que de moment no entra rés............................. [smilie=worship2.gif]

Continuarem esperant.....

Crec que per 6.5 ja basta. Però, amb s'experiència que tenim dels darrers dies es pot quedar amb no res... [muro]

Un saludo,
Colau

Volver