Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jaume dijo:El Cap Salines suele ser chungo con Levante y si es Levante/Sureste como parece que va a ser mañana pues aún mas chungo, y no digamso ya si hay un poco de mar de fondo. La dirección buena para cap salines es noreste y con térmico.
jaume dijo:El Cap Salines suele ser chungo con Levante y si es Levante/Sureste como parece que va a ser mañana pues aún mas chungo, y no digamso ya si hay un poco de mar de fondo. La dirección buena para cap salines es noreste y con térmico.
Aparte si llueve, no hará una mierda. Veremos aver si hay suerte. Para los que tenagn el dia libre y vayan a la aventura, suerte y ya nos contareis.
cranc pelut dijo:Ueeeppa!! sa veritat es q va genial! m'agrada moltissim! Vaig sortir dijous demati a sa colonia, divendres tb a sa colonia, dissabte per davant porto petro, diumenge horabaixa tard per davant cala santanyi (xo amb techno i 7.3) i avui a sa rapita! li estic agafant es gust! Es una gran tabla!
Esper q tot marxi! a mem si ens veim aviat! salut!
cranc pelut dijo:Marianin i SRV heu fet bé en partir! nosaltres hem estat (a sa rapita) esperant fins les 6 i no ha pujat, s'ha quedat a cero! però al manco hem fet 4 planejades ben fetes el dematí.... algo es algo...
Au idò ! ens veim per es trui! jejejej
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.