Mallorca martes 28-09-2010

jaume

Administrator
Miembro del equipo
Me informan desde el norte que hay viento para 5.5-6m ... suerte a los que podais ir [000203E9.gif]

Gràcies per avisar però ho he vist massa tard.

Duc des del 18 de setembre, que tampoc va ser res de l'altre mon, sense navegar... Mir les previsions i fan pena. Ja començ a estar nerviós [roto2rie.gif]

gra6 per avisar!!
no m'esperava res i he mirat s'estació i havia marcat 20 nusos.. [platano]
has posat es missatge, teléfonos....bufff...fiiiiuuuuuu.....però he fet tard...es local heros han fet 4 planejades fines amb 7 metros, mitja horeta, i jo mitja planejada amb 6'5... [fcp]...
sa pròxima hi haurà més sort!
[saludo]

Jo: Arggggg! webcam de Sail and Surf Pollensa amb palmera que torna loca, estació Nauthentic a 18 nusos. Fonso 666 no me contesta a mòbil!!! Cerc cinc peus en es moix per poder escapar-me una hora abans de la feina!!. Arrib a casa després de rally per arribar aviat a carregar remolc... i brrrr....brrrrr: missatge de Fonso: "Es vent s'ha mort, me'n vaig a cases" [fcp]
Mir estacions, webcam, pareix que tot se mor [muro]
Me qued fred mirant la pantalla de l'ordinador... Almenys dinaré bé: plat de pasta, mentres tant pareix que l'estació puja una mica; almenys navegará la meva dona que n'aprèn [fcp]
Arrib a Barcarés: Ups, pareix que hi ha alguna cosa; al final alguna planejada amb 7.5 [applaudit] : Al final Dios es bueno [platano]

graaaan!!!! molt bé ferreret!!! [smilie=worship2.gif]
el que la sigue, la consigue...ja és que sé cert que, que tu planegis, no és garantia de que ho facem es garrrulos amb sobrepès...jejejejejej!!! ja me va just quan fa vent de veres....

i, a més, ara, amb aquesta súper post que t'has pillat...algún dia mos tornes planejant fins es port de sóller!!! [windsurfing.gif]
au idò! a esperar un altre miracle!

Volver