Màxim de km en un dia

salvi

Totalwind Hero
Quin és l'spot més lluny que heu anat en un dia, anar i tornar?

Jo només puc dir Leucate o Trabu... Però conec algú que ha fet anada i tornada Barcelona-Mar Menor en un dia.

jo el maxim de km que e fet...ha estat:

sortida de girona, nar a platja d'aro a buscar el material, nar a st pere (no wind), nar a port de la selva (poc vent) i acabar a leucate

JO el maxim que he fet ha estat anar de BCN a Leiucate o a Trabucador.

De BCN a SantCyprien (per Port Bou...).
Em sembla una burrada lo del Mar Menor, si fos un spot increible potser ho podria entendre, pero per planejar una mica... [loco]

a mi magrada fer km pq magrada conduir! i a mes, tambe magrada buscar el vent....i no mimporta anar fins a leucate a les 2a.m si l'endema navego!!!

jo fins a leucate y fins al trabu i punxar [muro] [muro] si que ho he fet... i la veritat fins al delta fa una mandraaaa!!

A leucate no tan perque amb 2h i som...

per cert que es triga fins al mar menor? 5-6h? o mes?

jo amb un dia trabu o leucate, pero tambe dic que estar viatjant tota la setmana amb el coche, faig viatges molt llargs, els que em coneixem o podem confirmar, arribar el divendres a la nit i el dissabte al mati cap a leucate, la dona flipa [ojos] , joa vegades flipo jo mateix lo masoca ue soc, ara mateix estic a Logroño y dema marxu cap a bilbao.....

carli dijo:
jo amb un dia trabu o leucate, pero tambe dic que estar viatjant tota la setmana amb el coche, faig viatges molt llargs, els que em coneixem o podem confirmar, arribar el divendres a la nit i el dissabte al mati cap a leucate, la dona flipa [ojos] , joa vegades flipo jo mateix lo masoca ue soc, ara mateix estic a Logroño y dema marxu cap a bilbao.....

LO QUE LE GUSTA ES LA GASOLINAAAAAAAAAA

Molt bo, sembla que me la begui, d'on ets penses que surten els cales per Honda Repsol, l'any que be, al mono del pedrosa surtira el meu nom [risas]

Ara estic a Laredo, Entre Bilbao i Santander, pero no hi ha previ i em torno cap a casa [meparto]

Jo desde St Pere a Riumar, anar i tornar el mateix dia.
Total 650 Km. Per sort vaig navegar, amb 3,7m2.

Era el típic dia que entra mestral a baix, i no entra tramuntana a dalt.

Aunque fue a medias,ya que vino en coche hasta casa y dejo el suyo para cojer el mio,pero el ir a casa,luego trasladar el material al mio,luego de regreso volver a trasladar el material al suyo y regresar,la verdad fue una paliza,ademas ese dia se cargo dos ganchos (o 1?)ahora dudo,pero bueno se cargo el gancho de arnes,jejeje,radjo se fue desde Tarragona hasta Leucate,ademas llegamos a las 10 de la mañana si no recuerdo mal,jejeje y llego a su casa a las 22h,ese dia fue muy divertido,jajaja,fue la presentacion entre los dos,Le Goulet y radjo....

Volver