mes tramuntana....

not

Totalwind Legend
Ahir super sessió per 4.5 a estones fort, avui al mati sembla que encara aguantará.

sí, lllàstima que entrés tant de mestral el que fa que fos molt ratxejat, almenys a Port, això sí, onades guapes, guapes, algunes de més de 3 mts. Aquest matí sembla que pot aguantar una mica, almenys ara encara bufa, però jo ja estic a la feina i a la tarda quan surti la previsió és que ja no faci res de res [muro]

je je, a sant pere estaba a estones ratxejat pero no et pensis , altres vegades molt mes.

No us queixeu que porteu un estiuet de tramontanes..... es normal al agost aixo?? la seguent quinzena vaig a sant pere mb la familia com entri tramontana , hem tallen el coll.

la veritat és que aquest estiu es força atípic respecte les tramuntanes, he comprovat amb el meu diari, i l'any passat en tot el mes d'agost només vaig navegar dos dies amb tramuntana, i amb veles de 5,7 i 5,4 mentres que aquesta setmana jo he navegat amb tramuntana dimarts i dijous amb 4,7 tots dos dies. també el final de juliol ha estat molt generòs amb la tramuntana, entrada el 23 per veles de 5,7 a última hora del dia i 24-25-26 tramuntana forta per 4,7 - 4,2 . Portem una bona ratxa, tot i que sembla que haurem d'esperar una mica fins que torni a entrar.

not, tu no estaves a calella de palafrugell? si hi ets i vas un dia a Pals fes-m'ho saber, perque podriem trobar-nos i parlar un rato. Gracies

la previ dona bones noticies del 13 al 16 a port
tot i que encara queden alguns dies aviam si es compleix el pronòstic que tinc monu de tramuntana

carles jo estaré del 17 al 30 a sant pere.. En principi la ideia es navegar sense agafar cotxe desde el mateix camping, pero si vols podem quedar.

Caram tramuntana altre cop? sembla que s'hagi avançat el setembre....no cal anar tan lluny donen tramuntana per dijous.

Jo he navegat 2 dies desde setamana santa... portu desde finals de juny a S'Agaró...

on estan els garbinsssssssssssss?!? [disparo] [stick.gif]

Not, doncs un dia si no t'importa, podriem quedar per St. Pere?

A Pals porto navegant 5 dies seguits i desde dijous fns diumenge tramuntana! [smilie=worship2.gif]

Volver