Mestral pel Diumenge papal

alextxell

Totalwind Legend
Segons el senyor Guru el diumenge hi ha un bona entrada de Mestral, qui prefereixi anar a veure al Papa........

Pero generalitzada a la costa cautalana, o als extrems?
Dit d'una altre manera, haig de agafar el cotxe o em puc quedar a CDF?
Per que de moment, per diumenge, nomes ho se veure al delta i Emporda, per variar... [bonk]

Tinc el mateix dubte que l'Eric. A mi el windguru nomes em dona bona previ per dilluns i dimarts, que (per sort) treballo i no podré. [muro]

Que pasa que no treballeu els dilluns o que? je je je je ej je
La previ de Mestral/Tramontana es nomes pels extrems, a la costa central [lloron]

enrik dijo:
Si algú navega dilluns, em puc apuntar per dir adeu a l'aigua durant l'hivern...
¿Dilluns a on? pot ser m'apunto, que per desgracia (o no) encara no he trobat feina...

¿Sembla que dilluns fins hi tot arribaria a Malgrat?

jo estare per riumar el diumenge; ha veure si la cosa esta be a primera hora perque la setmana pasada li va costar una mica entrar.

com ha anat? dilluns megagarbi i dimarts mega ponentada [windsurfing.gif]

com la previ era de tarda he arribat a riumar a una hora prudencial, les 12, tot i aixi a costat navegar pk fins ben be les 15 no ha començat a entrar mes mestral ponentat, casi perpendicular a la platja, de la ampolla vamos, jo he montat 5m i 97 litres, a estones pasat a estones justet pero planejant, aixi fins dos quarts de 4 que ha fet una baixadeta y he decidit posar fi a la sessio, als 15 mins ha entart mes fort, amb ratxes molt fortes, al final pero s ha estabilitzat per 4,2, 4,5 depen de cadascu, jo ja estava desmontant!!! a cmbrils tambe a entrat una estona de ponent pero a caigut despres d una horeta.
dema a treballar. [bonk]

Com ja vaig comentar al presentar-me,estic barallat-me amb el waterstart. Per el que pujo al Port de la Selva quan hi ha condicions. I avui a les 15.00 n'hi ha hagut (amb 5.7).Bevent gairebé tota l'aigua de la cala,és clar.. [risas]

vaya pepinos que et gastes.... si me la diexes probar uns diposits al circuit, et deixo probar la meva jp 90 litres... [meparto]

Je je fa moooolts anys jo tenia una maico 250, apretadeta de culata.

jo tinc una suzuki rf-600-r aturada al garatge, si algu la vol la regalo practicament. Aixo si, la de vindre a buscar a Collbató.
Per cert lo de probar el pepino de supermotard tambe m'apunto [heavy]

Volver