millor camping a sant pere

not

Totalwind Legend
Aquest cap de setmana passat vaig donar una volta per triar camping per sant joan al golf de roses, i la veritat vaig quedar espantat de la multitud que hi havia alli... entre banyistes windsurfs pescadors i kiters..(la veritat es que igual vista la cantitat de peña canvio de destí i vaig al monte)

Quin camping esta bé?? l'amfora hem va semblar inmens i apilotonat, la ballena potser millor mes facil accedir al aigua a peu. Pero potser a la part sur entra menys la marinada?

QUe tal l'almata? i mes amunt?

Aniré amb la dona i nen en principi...

Meerci!

Yo siempre que voy por la zona me cojo un bungalow a L'Amfora y nunca he tenido ningun problema.

L' Almata he oido que al estar junto al rio fluià esta lleno de mosquitos (no se si es cierto)

Ballena alegre sin duda, genial para le windsurf y de noche fiestecilla y un ambiente estupendo, super equipado y se conoce gente excepcional dle mundo del wind.

Ballena Alegre sin duda, ademas es donde mejor entra la marinada.

probablement la ballena sigui el més complert, però tens també l'aquarius, amb zona per desalar i netejar el material i escola de windsurf, i molts més, tens l'amfora, l'almata, les palmeras, les dunes que estan a primera linia de mar. Jo no he estat a cap com a campista, però si que he passejat com tothom pel ballena durant els campionats, i normalment quan vaig a navegar a sant pere surto sempre des de l'aquarius, pq tinc la zona de desmontar amb herba i manguera a "la wind" l'escola del camping i també hi he passejat per dins... de la resta no en sé res, però ja veus que tens per triar i remenar.

Jo he estat al Aquarius i de puta mare, no te piscina pero no importa...
Crec que tots els campings de l zona estant be, sempre i quant tinguin acces a la platja..

adawind dijo:
Ballena alegre sin duda, genial para le windsurf y de noche fiestecilla y un ambiente estupendo, super equipado y se conoce gente excepcional dle mundo del wind.

gracies per les repostes!! jo vaig estar al acuarius i molt be pero era l0ctubre clar...

lo de noche fiestecilla fa una mica e por amb un nen de 3 anys.... ja podrem dormir?

NO te preocupes por la fiestecilla, es en una mini-discoteca del camping, es un local cerrado, la seguridad por la noche es muy buena y no hay nada de ruidos, disculpa por crear alarma [risas]

jo em sembla que he provat tots ja!

1- Ballena Alegre
Pros: Accesibilitat a la platja, instalacions, serveis, tamany de la parcela, ambient, famlilia, etc...
Contres: preu, al estiu plagat de guiris.
2- Las Dunas
Pros: Instalacions impecables, activitats, serveis, familia, etc ..
Contres: s'ha de caminar per anar a la , platja depen la parcela (no gaire), però el cammping ofereix un serveis de varada i neteja gratuit duran la estància.
3- Anfora
Pros: parceles, serveis, preu
Contres: no te els mateixos serveis que els altres, parceles petites, menys coses per la familia
4- Aquarius
Pros: Preu
Contres: accesibilitat a la platja regular, no es molt vistós, molts guiris tot l'any

Las palmeras que massa lluny de la platja, però està molt be preu, i las gaviotas, es molt petit, encara que molt familiar.

jo sempre vaig a la ballena, i si son molts dies, a las dunas, encara que ocasionalment vaig a la resta ........

pels crios la millor opcio es las dunas seguit de la ballena ......

no voldria jo ser una guia de càmpings ......

Nois, jo he estat també a tots, i ara porto tres anys al Laguna, entre els Aiguamolls i Empuriabrava,
Que voleu que us digui, m'agrada veure el mar des de la caravana i en aquest ho tinc com a cap altre !!!
Accés a la platja un 10, les parcel·les de 1a línia toquen a la sorra amb herba al començament de la platja !!!, sense tanques ... únic problema (i no petit !!!), la tramuntana entra prácticament de terra i completament perturbada per l'immens bloc d'apartaments d'Empuriabrava ... t'has de deixar caure vers els Aiguamolls i navegar allà davant, i quan et canses, s'ha de tornar caminant l'últim troç, no hi ha forma de cenyir ...
Hi han molts guiris i relativament pocs surferos, i la massa de la gent va a la piscina (no ho entendré mai !!!), de manera que la platja es molt tranquil·la (en temporada alta no ho se)
Tranquil ho es molt, te piscines, minigolf, cavalls, lloguer de bicis, tennis, i tens els Aiguamolls a tocar, si vas amb criatures es un plus... mirat-ho per internet http://www.campinglaguna.com/

Sort i bon vent !!!

Acabo de descubrir este camping pasado Empuriabrava: http://www.campingamberes.com/

Lo bueno es que dejan tener perros en los bungalows

Un pelin lejos de la playa pero parece tener buenos precios.

Ademas si os fijais los que teneis busca añadir el spot Empuriabrava y compararlo con Sant Pere, muchisimas veces cuando en sant pere solo hay 7 u 8 nudos en Empuriabrava hay 11 o 12!!!!

Creo que fue Xavi del foro que comentó que por esa zona suele entrar mejor la marinada.

Vamos que habrá que probarlo, igual para sant joan voy.

Pues vaya coñazo, si voy al camping i me encuentro una cagada de perro encima de mi cama en el bungalof...! [meparto]

je je mi perro estiró la pata por fin de año pasado , o sea que ahora soy libre en ese tema...

Que pensais del Almata? me ha dicho que muy bien para la familia... sombra y buenas instalaciones..

Yo tambien creo que para marinadas mejor la zona de la gola par arriba.

Te apuntas a probar por san juan angel? [neng]

Not, no.

La marinada (termic pur i dur) bufa molt millor a la zona del Riuet les Dunes que a la resta de la badia, sense cap dubte. T'ho dic perque molts dies aquesta és la diferencia entre navegar o no navegar.

Saps que m'encanta navegar a la Gola a part de que s'està més tranquil, tot el que és sud, Garbi, Sud-est i Sud-oest entra espectacular. És la unica opció en tot l'estiu de navegar en condicions bones.

[saludo]

Com deia aquest Sant Joan s'ha vist clarament. "la diferencia entre navegar o no navegar".

[aiba] Encara que sempre tens la opció de muntar una vela de 8m 7 si ets un nyicris.

que vols dir que al riuet navegaveu amb 6mts???

A la ballena no anaven, al menys els windsurfs que jo veia.

jo crec que on mes fort va entrar era al nord del golf , a Santamargarida.

A Ampuriabrava varem navegar els 4 dies... els 3 primers amb 7,5m i l'ultim amb 5.7m.
Mentre a SantPere (aquarius, ballena...) no

Ampuriabrava es el lloc... El busca ho explica a cada marinada, sempre entre 2 i 4 nussos mes, la diferencia entre planejar o no.

Marius dijo:

[applaudit]

Perdona Marius, dec estar equivocat. Segurament he confós aquest Dimecres amb Diumenge passat i el Riuet amb Saint Cyprien.
És lo que tenen els anys que un ja no sap quin pitu toca. Quina vergonya.

Dimecres? no Jo parlo de Dijous a Diumenge. Els que estaven a l'Aquarius no van tenir prou vent (potser m'han informat malament?)

Marius dijo:
A Ampuriabrava varem navegar els 4 dies... els 3 primers amb 7,5m i l'ultim amb 5.7m.

Ampuriabrava es el lloc... El busca ho explica a cada marinada, sempre entre 2 i 4 nussos mes, la diferencia entre planejar o no.

Hola, ¿en que sitio se navega en Ampuriabrava? ¿hay algún camping como en Sant Pere?
[saludo]

Volver