MONO

fern

Totalwind Gurú
pues eso que llevo un monazo que fliiiiiiiipooo, a ver si empiezan pronto los garbinetes por que los echo muuuuucho de menos... [crybaby] [crybaby] y de la última tramontana que navegué (en fin de semana) ya ni me acuerdo!!

jo tampoc...

rectifico potser si entrará al nord....sort!

Jo no arrico.

Costa Brava:
tramuntana entre moderada i forta al nord del cap de Begur, amb cops molt forts al nord del cap de Creus de matinada. Vent de component nord al principi i al final del dia al sud del cap de Begur i vent de component sud fluix al centre del dia.
Maror i mar de fons del nord al nord del cap de Begur. Marejol a la resta.

Pff, jo ja no tinc ni mono del temps que fa que no em mullo. M'he quitao. Però el windsurf no t'abandona mai, et persegueix.

Ànims a tots els semiretirats del vici. Espero que aquesta setmana pugin els termòmetres... caloreta... i tèrmics a la vista JA!!!!!!!!

mono matat!! avui 5h amb la 11mts (ja se que no conta)

de 8-10 fins a 13-15 nusos al final, avui he pogut comprobar fins on aguanto jo la 11, amb ratxes de 15 es per matarse i si cau la vela a l'aigua mes de 2 vegades no tesn perbr....

Nomes 2 formuleros a l'aigua. formuleros 1- kiters 0 [big-laugh]

Podria haver cambiat de material amb la 120 y 8m pero com han entrat casi a les 5 de la tarda un aguanta, a mes ha anat pujant molt progresivament.....

El que esta clar es que per matar els micos i entrenar es collonut!

Saluti!

Comença per C i acaba per ON, jo no he matat el mico. Bueno nomes el de la gana. Paellita a Port.

Volver