no fa fred, no fa fred pero....

not

Totalwind Legend
avui despres de navegar m'he fet aquesta reflexio, m'ha costat casi un hivern... pero..

no fa fred, no fa fred pero....
[muro] que faci una mica de calor coll$QW#+QWns,
[bonk] ja estic fart de posr-me el neopre congelat,
[goofy] de navegar plovent i no sentir els peus

on es l'estiu [crybaby]??.. us recordeu que hi va haber-hi un temps on podies descansar un rato fora sense tiritar?

casun l'olla!!! no fa fred pero que s'acabi l'hiverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnn

ummm, els de girona els escloc perque estan torrats i per ells segur que 10 graus es per anar amb licra... [goofy]
una abra}ada!

PD: es posible que faltin r i altres lletres, perque aquest potatil cal un matell peque les escrigui... [egipto.gif] esta per tirar

esteu masa be acostumats a altres anys, que voleu estem a 22 de febrer es lo k toca companys.

no si no dic que no sigui el que toca... només que enyoro el bon temps....

a veure si dema fa sol eplendid

aqest hivern ha estat un hivern com cal! amb fred, neu i vent!

contra el fred? doncs a posar-se capes ;)

mira pel cantó bó, a l'estiu la platja s'emplena de guiris i gent, no trobes aparcament, no fa vent... de totes maneres estic amb tú, una mica més de calor i sol no aniria malament.

En Barna no hace tanto frío

Hasta ahora siempre he navegado con trajes 4/3 y en Barna nunca he pasado frío.

Este año que he empezado a navegar fuera en invierno (Trabu, Malgrat) me he comprado un 5/4 y una capucha

Ayer me puse el 5/4 para navegar en barna y un momento que salió el sol la verdad que pasé hasta un poco de calor

Bien equipado con un traje que ajuste bien y esté bien sellado no se tiene porqué pasar frío, quizás el único punto son las manos, ya que usar guantes es muy incomodo.

Para que veáis, un lugar donde yo pasé frío fue en fuerteventura hace dos diciembre, sí sí en fuerteventura, me llevé un shorty 2/2mm y aunque la temperatura del aire era de unos 18-20ºC el agua estaba bastante mas fría, que friiiiio paseee [roto2gay.gif]

También un buen nivel ayuda, si uno no se cae no se moja jejeje

jo crec que axos del fred es una mica psicologic! jo nomes tinc un traje, un 4/3, enu...maniga curta i cama llarga, i l'utilitzo tot l'any!

Ekualo ole tus wuebs!!! doncs jo aquest hivern la mar de calent. escarpins de 3mm, caputxa, manoples i un neopré mystic 6.3 que va brutal, es moolt calent! gens gens de fred!! i millor pk hi ha molta menys gent als lllocs.
ara, prefereixi la primavera.... :)

recupero aquest post perque direu el que vulgueu pero aixó no s'acabam maaaaaaaaaaaaaaaaiii [muro] [muro]

al meu poble hi fot un fred que no es normal a aquestes dates. [bonk]

Cierto, ayer miércoles me metí en barna con 14 nudos de Levante/Gregal, estaba nublado y chispeaba, como el agua estaba algo movida pese a la proteccion de los espigones estuve un buen rato fuera de la tabla (osea en el agua) y la verdad que pasé frio. [roto2gay.gif]

Y el frío parece que por lo menos va a durar una semana más, para el martes windguru da una previ de temperatura minima en barna de 6ºC [wooooow.gif]

Este sábado creo que tendremos un respiro del frío y hasta puede que entre un garbinillo en la costa central

no se, no se pinta situacion de gregal aún para varios dias... ayer se navego en cabrera con olas...

http://windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=7181

pero yo aún estoy cortando leña per la llar de foc.... [muro]

a ver si mañana entra algo por aqui...

Volver