nova taula c2sailboards.

jordi-navata

Totawind Master
aquesta setmana m'arriba la nova taula que he encarrregat a en Camilo, ja tinc ganes de probar-la, a veure si quadren les condicions.
http://www.c2sailboards.com/ta_freewa.html

Quin disseny més extrany. Mola molt :mrgreen:

Feu servir algun programa per dissenyaro o ho feu a mà alçada?

Us volia donar una sorpresa... però és que no em puc aguantar... Jo tb ingressaré al club de c2!!! (per què us penseu que em venc el material...???). Però la c2 ja la tinc reservada!!! jie jie jie [big-laugh]

Jordi lo primer es lo primer,Felicitats per la teva nova adquisicio!!!!molt maca i te molt bona pinta,el diseny personalment m'agrada molt,em recorda una mica a la Mistral Head,pel dibuix i el color del mateix,pero en bo,amb aixo aniras rapid molt rapid ara es qüestio de treura-li tot el profit que puguis i mes,felicitats,molt maca tota sensera!!! [bonk] [bonk] [bonk]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Per cert us deixo un parell de fotos de la meva C2
Slalom115_bottom.jpg

[sing] [sing] [neng] [platano2] [qpasaneng2] [heavy] [ojos2]

Slalom115_top.jpg

Aquesta es la meva,de slalom pur pero que aguanta el chopy,ja que esta feta per navegar amb el vent d'aqui y el chopy Catala,es maquisima tambe i te una pinta de agafar velocitat com si res!!!! [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] [heavy] [saludo] s'han de tastar totes!!!!

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

moltes gracies, per cert felicitats salvi, haurem de fer un trobada totalwind catalunya - C2sailboards [heavy] per cert, quina t'agafes?

molt xula la slalom riky, ara entenc pq tens una C2 115 lts i la JP 120 lts.

el tema del disseny, s'ha de fer en format vectorial, jo he tingut la sort de tenir un amic que és enginyer i va passar-me l'esbós que li vaig fer a vectorial per poder passar-li a en Camilo, de totes maneres, cal dir que el disseny no és original meu, és una adaptació de un disseny de drops.

Molt maca Ricky! Si no fos perque no té footstraps potser te la compraria i tot [meparto]

[saludo]

Ara cal veure com van a l'aigua, que encara no ho hem vist gaire :mrgreen:

És la de la dreta.

Com diu la literatura de la marca, un conecepte radikal de freeride, una taula full carbon orientada a prestacions 😁

La 115, amb un disseny sobri, fidel a l'estètica original de la marca 😁

http://www.c2sailboards.com/ta_free.html

freeride_04.gif

Amb diferents posicions per als footstraps.

Quan digueu... però que passin ja les pluges, que ja tenim els pantans plens i l'Ebre a tope...

Ja em direu què tal les dues taules....????!!!????

camilo dijo:
Quan digueu... però que passin ja les pluges, que ja tenim els pantans plens i l'Ebre a tope...

Ja em direu què tal les dues taules....????!!!????

Hola Camilo,he tastat la C2 d'€nrique l'altra dia a Trabu,bestial,es molt rapida,la vaig ficar al llarg per veure com podia anar de rapid i amb uns 16-17 nussos i vela de 7.5 anava que ni una slalom,vaig passar la meva JP [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] que la portava l'€nrique amb vela de 7.0,s'agafa bastant a l'aigua,surt molt rapid al planeig i vola,la veritat es que anava molt ficat als foot's al llarg i era molt pero que molt rapida,uns bordos despres vaig tastar-la cenyint a veure com es comportava al planeig i com responia amb una mica de chopy pel costat una mica enderrerit,molt be,per mi va superar de sobres les probes i soporta molt be les ratxes i vents mitjans,no mes de 18-19 nussos o al menys no amb una aleta de 45 i una vela de 7.5,pero amb la 6.0 suposo que la podria ficar perfectament amb una aleta de 34-36 i una mica de chopy t'aguanta fins els 20-23 nussos com molt,no la ficaria amb mes vent,es anar massa passat de taula,per la resta be es una bona taula i molt rapida,la vaig ficar al maxim que podia i la veritat em va sorpendre moltinclos va arrivar a saltar i anava de cresta del chopy en cresta del chopy sense aixecarse'n mes que l'¡alçada de les onetes del chopy.Molt bona,em va agradar bastant,llavors les de slalom com aniran de rapides.....
?

dankerbek dijo:
Hey rickywave que tal si respiras de tant en tant quan escrius, es que ni un punto, un punto y coma,... [sing]
Es broma hombre!

Disculpar todos,es que me emociono y ni pienso en como redacto,de veras,perdonar.

salvipardas dijo:
Has pogut provar bé la taula Jordi?

sí, ja l'he pogut provar, tot i que no estic navegant tot el que voldria, entre la familia i la feina. (ja se sap, no tinc 18 anys [crybaby] )

ja li vaig comentar a en Camilo, he provat la taula en diferents configuracions i condicions.

la taula te tres posicions de footstraps, la més centrada amb un sól foot al darrera només l'he fet servir un dia que tenia que no treballava i tenia la nena a l'escola i la dona a la feina i no podia deixar escapar la ocasió, vaig posar un aleró freestyle i em vaig passar l'estona provant el gecko, la impressió és que la taula era molt estable, tot i portar 108 lts i jo pesar 85 kg la taula m'aguantava perfectament sense planejar amb els peus dins els footstraps, al final va sortir algún pseudo-gecko, tot i que el resultat va ser força llastimós pel pèssim nivell del navegant. En aquesta posició he trobat una taula fantàstica per apendre els trucs de freestyle amb vent mínim i anar memoritzant moviments

la posició que més he navegat és la més centrada, dos foots a devant i un darrera, i he navegat tant amb aleró fw con freestyle, amb vela "gran"

aleró fw per freeride, navegar ràpid, (molt ràpid) amb vela 6,0 (no he posat la 7,5 encara, pq si no hi ha gaire vent prefereixo fer"freestyle" amb vela 4,0), bé en trabujada, tot i que al principi tenia molta tendència a clavar massa el canto, una taula ràpida i divertida, molt bé amb els salts. a partir de 20 nusos poso canvio a vela 5,0 i la taula es torna realment radical, (mantinguent la posició dels foots i canviant aleró a un wave), la taula no salta...... vola, he arribat a fer salts realment alts, (no sé l'alçada, pq tots sabem que una cosa és la sensació i l'altra la realitat i no voldria pecar de fantasma) i la taula aguanta bé els aterratges forçosos, i on més m'ha sorprés en surf, tot i que aquí no hi ha grans ones per surfejar, a la que trobes alguna per arribar a la platja, l'aprofites moltíssim, sembla que portis una taula de molt menys volum.

en la posició centrada i aleró freestyle he navegat un parell de dies on m'he llançat "tropecientas" vegades al volcano amb éxit relatiu, (2 perfectes, uns 10 o 12 quasi i 1000 i pico "fiascos").

finalment també he provat amb foots totalment exteriors 2 devant i 2 darrera. aquí amb vent fluix, no m'agradat gaire, no li he trobat el que, però un dia em vaig picar amb un amic amb uns 25 nusos a fer slalom a "sac" amb 6,0 i res té a envejar a les taules de slalom pur. (clar que em passaven cada vegada) però no va ser una derrota fulminant.

en general, crec que es una taula per tots els públics i especialment el que no volen tenir molt material, per tenir com a única taula, doncs el ventall de navegació és realment alt, jo l'he probat des de 10-11 nusos fins a 27-30 nusos(clar que si no tens una de 80 lts després no pots aprofitar els dies de tramontanada forta, tot i que realment a l'any no n'hi ha tants), es un taula que et permet navegar freeride amb molt bones prestacions (el que fem la majoria de mortals), que et permet iniciarte al freestyle sense comprar una freestyle pura i alhora aprofitar una bona sessió de "slalom" i ones. (ALL IN ONE)

lamentablement no tinc fotos, pq generalment no m'enduc la màquina i com que ara la prioritat és la familia només surto si la previ és realment bona i per tant se suposa vent fort, i per tant a no ser que deixem la nena a casa els avis acabo anant sol, (això sí, a spots on hi ha més windsurfistes).

COLLONS, ara que mi fixo, quin rotllo que us he fotut. [aiba] [loco]

jordi-navata dijo:
salvipardas dijo:
Has pogut provar bé la taula Jordi?

sí, ja l'he pogut provar, tot i que no estic navegant tot el que voldria, entre la familia i la feina. (ja se sap, no tinc 18 anys [crybaby] )

ja li vaig comentar a en Camilo, he provat la taula en diferents configuracions i condicions.

la taula te tres posicions de footstraps, la més centrada amb un sól foot al darrera només l'he fet servir un dia que tenia que no treballava i tenia la nena a l'escola i la dona a la feina i no podia deixar escapar la ocasió, vaig posar un aleró freestyle i em vaig passar l'estona provant el gecko, la impressió és que la taula era molt estable, tot i portar 108 lts i jo pesar 85 kg la taula m'aguantava perfectament sense planejar amb els peus dins els footstraps, al final va sortir algún pseudo-gecko, tot i que el resultat va ser força llastimós pel pèssim nivell del navegant. En aquesta posició he trobat una taula fantàstica per apendre els trucs de freestyle amb vent mínim i anar memoritzant moviments

la posició que més he navegat és la més centrada, dos foots a devant i un darrera, i he navegat tant amb aleró fw con freestyle, amb vela "gran"

aleró fw per freeride, navegar ràpid, (molt ràpid) amb vela 6,0 (no he posat la 7,5 encara, pq si no hi ha gaire vent prefereixo fer"freestyle" amb vela 4,0), bé en trabujada, tot i que al principi tenia molta tendència a clavar massa el canto, una taula ràpida i divertida, molt bé amb els salts. a partir de 20 nusos poso canvio a vela 5,0 i la taula es torna realment radical, (mantinguent la posició dels foots i canviant aleró a un wave), la taula no salta...... vola, he arribat a fer salts realment alts, (no sé l'alçada, pq tots sabem que una cosa és la sensació i l'altra la realitat i no voldria pecar de fantasma) i la taula aguanta bé els aterratges forçosos, i on més m'ha sorprés en surf, tot i que aquí no hi ha grans ones per surfejar, a la que trobes alguna per arribar a la platja, l'aprofites moltíssim, sembla que portis una taula de molt menys volum.

en la posició centrada i aleró freestyle he navegat un parell de dies on m'he llançat "tropecientas" vegades al volcano amb éxit relatiu, (2 perfectes, uns 10 o 12 quasi i 1000 i pico "fiascos").

finalment també he provat amb foots totalment exteriors 2 devant i 2 darrera. aquí amb vent fluix, no m'agradat gaire, no li he trobat el que, però un dia em vaig picar amb un amic amb uns 25 nusos a fer slalom a "sac" amb 6,0 i res té a envejar a les taules de slalom pur. (clar que em passaven cada vegada) però no va ser una derrota fulminant.

en general, crec que es una taula per tots els públics i especialment el que no volen tenir molt material, per tenir com a única taula, doncs el ventall de navegació és realment alt, jo l'he probat des de 10-11 nusos fins a 27-30 nusos(clar que si no tens una de 80 lts després no pots aprofitar els dies de tramontanada forta, tot i que realment a l'any no n'hi ha tants), es un taula que et permet navegar freeride amb molt bones prestacions (el que fem la majoria de mortals), que et permet iniciarte al freestyle sense comprar una freestyle pura i alhora aprofitar una bona sessió de "slalom" i ones. (ALL IN ONE)

lamentablement no tinc fotos, pq generalment no m'enduc la màquina i com que ara la prioritat és la familia només surto si la previ és realment bona i per tant se suposa vent fort, i per tant a no ser que deixem la nena a casa els avis acabo anant sol, (això sí, a spots on hi ha més windsurfistes).

COLLONS, ara que mi fixo, quin rotllo que us he fotut. [aiba] [loco]

Tranquil jordi,els que fico jo son pitjors.L'explicacio molt bona i ample,com deu mana,si vas al llarg,son taules molt rapides,jo nomes he tastat una de 140 pero va ser un autentic misil,a mes son taules que donen la sensacio d'anar molt mes rapid del que navegues,pero vas rapid.Jo la vaig tastar a Trabu amb un garbinet de 16-17 nussos amb vela 7.5,brutal,rapidisima,l'altre dia vaig anar a l'Ampolla,mijor que a Trabu;com te volum amb vents fluixets em pasava,pero quan bufava la ratxeta ja li costava mes,pero a part d'aixo es rapidissima,em va fer un parell d'avançaments brutals i portava una JP de 120 i vela de 7.5.No se com es pot comportar amb ones pero te bona pinta.Salutacions i felicitats per la taula i que la disfrutis molt!!!

Moltes gràcies Jordi i Riky pels vostres detalls... no m'he perdut ni una línia! Molt interessant... és gratificant veure que un no és l'únic a expressar la gran satisfacció i, per què no, en el meu cas l'eufòria, per aquestes taules.

Heu de provar la meva C2 Free 115 amb 14-18 nusos. Flipareu!

Fins aviat [saludo]

Si Jordi, muy interesantes tus comentarios. Ya empesaba a pensar que no decias nada por que no estabas contento con la C2 :mrgreen:

Yo contento con mi C2 140, como solo peso 63 Kg con esos litros soy de los primeros que sale al planeo jejeje. Pero a la que pasa de 20 nudos voy pasadisimo [aiba] ya estoy pensando seriamente en bajar de litros.
---

Salvi, ahora si que quiero probar tu taaaabla que ya tengo nivel, el otro día Rikywave me dejó su JP 120L en Trabu y estuve navegando un buen rato con 14-16 nudos y los pies en los foots tan ricamente.

Enrike dijo:
Si Jordi, muy interesantes tus comentarios. Ya empesaba a pensar que no decias nada por que no estabas contento con la C2 :mrgreen:

Yo contento con mi C2 140, como solo peso 63 Kg con esos litros soy de los primeros que sale al planeo jejeje. Pero a la que pasa de 20 nudos voy pasadisimo [aiba] ya estoy pensando seriamente en bajar de litros.
---

Salvi, ahora si que quiero probar tu taaaabla que ya tengo nivel, el otro día Rikywave me dejó su JP 120L en Trabu y estuve navegando un buen rato con 14-16 nudos y los pies en los foots tan ricamente.

Això està fet Enrike. Però vigila, que t'enganxarà la 115 ;-)

Fins aviat! (espero)

salvi

Volver