Pegatinas/Enganxines TotalWind/CatalunyaWindsurf

salvi

Totalwind Hero
A veure què us semblen. A mi em semblen perfectes.

I si no hi ha objecció, ja podem fer les comandes que vulguem! 😁

totalwind-catalunyaWindsurf.jpg

Pedidos aquí:
http://www.totalwind.net/windsurf/pegatinas-totalwind-para-tus-velas/

Especificar que el pack sigui MODELO CATALUNYAWINDSURF

Gràcies des d'aquí a David, l'artista! [saludo]
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

--- Actualitzat 09/12/2011 ---

Logo Catalunya Windsurf : >> Descarrega Arxiu EPS - AI <<

Logo TotalWind + Catalunya Windsurf : [url=http://www.mediafire.com/?vb92r8goknsgy4f]>> Descarrega Arxiu EPS - AI <<

salvipardas dijo:
A veure què us semblen. A mi em semblen perfectes.

I si no hi ha objecció, ja podem fer les comandes que vulguem! 😁

http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?p=172792#p172792

Gràcies des d'aquí a David, l'artista! [saludo]

Genial, yo quiero el pack1 con el catalunya windsurf en las dos grades: http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=1&t=11198&st=0&sk=t&sd=a

Enrike dijo:
Genial, yo quiero el pack1 con el catalunya windsurf en las dos grades: http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=1&t=11198&st=0&sk=t&sd=a

Pedidos aquí:
http://www.totalwind.net/windsurf/pegatinas-totalwind-para-tus-velas/

Especificar que el pack sigui MODELO CATALUNYAWINDSURF

si, sota totalwind, quan facis la comanda has de posar que vols model catalunyawindsurf, després en David t'envia un correu donant les dades bancaries, i demanan-te la direcció i tots els detalls del que vols, jo per exemple he agafat el totalwind en groc però el catalunya windsurf el vull en negre i no hi ha cap problema ni sobre cost, pq suposo que el cost es fer el fotolit (o com es digui :oops: ) del primer i el color no és problema.

Jo tambe vull el pack 1 o el 3????mijor el 1,li demanare al David

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

carla dijo:
oooo q xulas,
jo tambe en vull!!

quan tingui diners me les compro jejej

BON VENT

Bones Carla,que tal esta Pancho?????ya se els estudis,tranki,a veure si ens veiem a l'aigua!!!!fins aviat!!!

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

hola a tots, jo ja les vaig rebre el dilluns, queden molt bé. Al principi, vaig tenir algún problema en el sentit que s'em quedaven les lletres enganxades al paper i no al plastic, vaig parlar amb en David, i em va explicar com fer-ho, i amb paciència ja ho vaig sol.lucionar, de moment n'he enganxat una, quan faci fotos ja les publicaré. (si ho sé fer).

adjunto l'explicació d'en David:
Imatge 1 --> problema, cuand separes el plàstic les lletres es queden al paper.
Imatge 2 --> intenta tornar a aplanar el plàstic sobre les lletres i el paper.
Imatge 3--> posa l'adhesiu cap avall sobre una taula i torna intentar separar el plastic del paper
Imatge 4--> fes pressió sobre el principi de les lletres per intentar que es quedin sobre el plàstic
Imatge 5/6 --> un pic que el principi de les lletres s'enganxi al plàstic veuras que es va quedant tot bé.
Si una nova lletra es torna a quedar sobre el paper, repeteixes el pas 4.

lamentablement, no sé com penjar les imatges que m'ha enviat, si algú sap com ho he de fer que m'ho expliqui o li reenvio el correu i les pengi ell.

jordi-navata dijo:
hola a tots, jo ja les vaig rebre el dilluns, queden molt bé. Al principi, vaig tenir algún problema en el sentit que s'em quedaven les lletres enganxades al paper i no al plastic, vaig parlar amb en David, i em va explicar com fer-ho, i amb paciència ja ho vaig sol.lucionar, de moment n'he enganxat una, quan faci fotos ja les publicaré. (si ho sé fer).

adjunto l'explicació d'en David:
Imatge 3--> posa l'adhesiu cap avall sobre una taula i torna intentar separar el plastic del paper
Imatge 4--> fes pressió sobre el principi de les lletres per intentar que es quedin sobre el plàstic
Imatge 5/6 --> un pic que el principi de les lletres s'enganxi al plàstic veuras que es va quedant tot bé.

lamentablement, no sé com penjar les imatges que m'ha enviat, si algú sap com ho he de fer que m'ho expliqui o li reenvio el correu i les pengi ell.

Enviameles a mi i las penjo: rokola@hotmail.com

Espero a veureu perque amb l'explicació teorica m'he quedat així: ----> [porreta]

[meparto]

Les demanare aviat jeje, suposu que el pack 1

[sorprendido] [sorprendido] [ojos2] A mi em pasa el mateix que en Lluis m'he quedat [yikes] [yikes] [yikes] [cabreado] [cabreado] [shot] [shot] [ojos3] doncs quan les vegi igual et puc ajudar pero les has de penjar!!!!

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

jordi-navata dijo:
fotos enviades a l'enrike, a veure si ell pot penjar-les.

imagen01.jpg

imagen02.jpg

imagen03.jpg

imagen04.jpg

imagen05.jpg

imagen06.jpg

lluis_lovewind7 dijo:
Espero a veureu perque amb l'explicació teorica m'he quedat així: ----> [porreta] [meparto]
[qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]

En breu vos paso un tutorial complet de com enganxar les pegatines, cuand vaig comprar per primer pic una pegatina amb transportador em va passar el mateix il la vaig tenir que tirar, no vull que li passi a ningú.

[saludo]

Llavors seria més recomenable posarlo al post principal perque ho sapiga també la resta de foreros! [saludo]

Volver