Pont de tots sants

[risas] [risas] jajaja...ja sabia jo que no ho tenia massa clar, sempre em confonc amb aquets 2 vents.
Vale doncs el ponent, de moment, a la meva llista negra....

El ponent si es navega a Vilanova, i moooolt bé, entra igual que a Kastas, de dretes, pero sense la trencant assessina, però hi ha onada també, i és ratxejat com a tot arreu.

sembla que esta entran a kastas; ja porta estona, jo m en hi vaig ara a veure que tal esta!!! suposo que anire per la zona del bunquer ha veure si hi ha algu mes.

Oh! :( ha sigut arribar i baixar el vent.
Pe'l que sembla a pujat a 15/20ns entre les 14/16h. Un bon dia per als que en aquell moment eren a l'aigua. [big-laugh]

A Barcelona res de res, ha punxat el parte molt! Marcava tot el dia 12 nusos amb ratxes tirant cap als 18 i res de res, ni 1 nus! He estat allà de 12 fins les 15 i res de res. Decepcinat, molt decepcionat.. [muro]

wind-carlos dijo:
A Barcelona res de res, ha punxat el parte molt! Marcava tot el dia 12 nusos amb ratxes tirant cap als 18 i res de res, ni 1 nus! He estat allà de 12 fins les 15 i res de res. Decepcinat, molt decepcionat.. [muro]

Es el pan nuestro de cada dia, vendran dias mejores [cheer.gif]

Que recomaneu per dilluns a la zona del Emporda per algu que no busqui onades, mes aviat algo una mica mes planet?
Que preveuen 20/25ns de Mistral (NW) y el meu nivell no esta per navegar rodejat de olones....

O millor ni m'hi acosto?
La gola del Fluvia que tal es?

La gola esta muy bien!!! yo estube el viernes, estaba bastante desfasado la verdad, y racheadisimo. Vamos al grano jeje, el unico problema es quizas que es un poco pequeño para navegar solo dentro, es una zona que conozco mucho y depende como venga el viento viene racheado por las cañas que hay. Otra cosa buena es que en estas fechas es muy comodo para montar porque tienes toda la esplanada de la escuela de vela que ahora no hay nada y es mas o menos cesped, y el coche lo aparcas al lado. Por si no se ha notado, me gusta mucho navegar alli jeje

saludos!!!

Gracies.
Doncs demà cap a la gola del Fluvia... i si al mar se'm posa complicat, entraré al trosset de riu per practicar el que sigui, que tinc feina per fer.
Si algú mes i va ja ens trobarem. [sing]

La localització es inconfusible.

QUe tal eric , com t'ha anat per la gola? al riu es navega be amb les marinades... SE o E amb tramuntanes i mestral es molt ratxwjat...

Doncs teniu raó el Mestral era molt rachejat. He portat la 5.0 i a estones anava passat i d'altres curt. A mes, el punt d'acces a l'aigua, era precisament en la direcció d'origen del vent, per tant tornar es feia complicat, però dona seguretat el estar en un lloc planet i tancat, i els altre amb els que he coincidit allà si que sortien fins a mar i tornaven. Uns estrangers i uns de Torelló amb els que hem compartit les tipiques converses windsurferes... [big-laugh]

Peró el lloc es xulissim, m'ha impressionat nomes arribar.

Aixi que la tramuntana també es rachejada?..., llastima pero el lloc esta molt be per agafar confiança i la platgeta de gespa per muntar i sortit just al costat d'on aparques es un luxe. Hi tornaré segur.

PD: la sorra de la "orilla" es super tova, tipus "arenas movedizas", on t'enfonses una mica i fer el salt per al beachstar es torna dificil...

Si lo de la arena de la orilla tambien me volvio loco el otro dia, por la parte donde se empieza era mas o menos normal, pero por la parte de cerca del mar si que habia esa especie de "arenas movedizas" en un momento te llegaba la arena hasta media espinilla y maravillas tube que hacer para subir a la tabla. Llevo mucho tiempo llendo en verano alli (antes de hacer windsurf) y nunca me lo habia encontrado...

Saludos

El lloc es ideal per aprendre pero amb N-NW arriba molt brut peruqe ve dels arbres del camping, si surts al mar no ho es tan.

De tota manera la tramuntana al empordá es prou marranota, no es pas com un garbi o un llevant. Pero s'apren molt amb vent ratxejat.

Normalment a la gola sempre hi naveguen la mateixa colla , es un lloc que a mi també m'agrada molt, pero fa una mica de mandra tenir de entrar i sortir per el riu.

Lo de la sorra no es normal.

Per cert al esitiu hi ha molt transit....(barques, windsurfs, optimist, pescadors, motos [risas] ) al hivern es mes bonic.

Volver