pont del 11... on es millor anar?

not

Totalwind Legend
be encara que tot just es dilluns i alguns (els mes afortunats) han mullat aquest cap de setmana, d'altres fa molts dies que no naveguem.

Els 3 dies de l'11 tinc carta blanca y voldria anar a navegar, a part de la previ ,(que caldrà esperar per saber res) on es millor per els vents térmics:

Leucat-le franki
Sant pere i rodalies
Delta (trabucador.riumar-l'ampolla)

no conec massa cap dels 3 llocs i no se que tal funcionen, se que a sant pere aquest agost a tinguts bones marinades, agrairia consell!

Gràcies!!

mira, si vos, pots fer base a st pere pescador, i d'allo pots moure't o quedar -.t'hi, pensa que tens leucate a 1h-1.30h i port de la selva tambe aprop

a parte de que todos los de barcelona tendéis a ir para Gerona, yo que estoy afincado en Altafulla (Tarragona), te puedo decir por unos colegas que estuvieron este sábado en Riumar que tuvieron norte de más de 20 nudos hasta 30 nudos desde las 9 de la mañana hasta casi las 15.00 momento en que bajó.

si la previsión de es de NO Riumar es una muy buena opción, si entra de E te recomiendo comarruga, por la zona de Tarragona, y si entra garbí yo tiraría pal norte (Gerona)... Lo aseguras más, este finde parece que entra un frente de levante...

gracias por vuestra ayuda, de momento la previ no es muy simpatica que digamos.... para levante si que no se donde será mejor...

es posible que sea un muy mal puente para el viento [crybaby] [crybaby] con lo que me cuesta conseguir un dia libre [aiba] [aiba]

ya veremos...

Yo ire a Sant Pere, pero me llevo las bicis por si acaso.

Jo tambe, estic lliure per navegar pero la previ des de Leucate fins Trabucador no es molt bona, esperem que s'arregli o sino alternativa de Btt, famili, etc....

Si entra vent compteu amb mi, tinc molt de mono [muro] [muro] [muro]

[saludo]

Volver