Previ para la Kedada (Leucate 11 o 20 Septiembre)

S'intentarà... si no tenim convidats i altres activitats socials...

Ja veurem ;-)

rikywave dijo:
CarLeS dijo:
en riumar yo navegue con 3.7 i tabla de 67l a primera hora entro muy de norte i habia olita de 1.5 a 2 metrillos en el fondo. a mediodio se empezo a joder i se quedo para 4.7 o 5.3

Si per a tu es jo...r treure 4.7 a 5.3 ......Ja m'hauria agradat poguer sortir amb 7.5 aquest cap de setmana,pero....ho fare dema i encara no se amb quin velamen,espero poguer treure la 4.7 i 95l,si no treure la 120l amb aleta de 23 i la 6.0 a veure com funciona l'ideia.

no ho dic per la mida de la vela, pero despues d'una bona sessio amb onades, es va quedar molt pla i el vent molt poc constant, i no s'hanava comodo.

CarLeS dijo:
rikywave dijo:
CarLeS dijo:
en riumar yo navegue con 3.7 i tabla de 67l a primera hora entro muy de norte i habia olita de 1.5 a 2 metrillos en el fondo. a mediodio se empezo a joder i se quedo para 4.7 o 5.3

Si per a tu es jo...r treure 4.7 a 5.3 ......Ja m'hauria agradat poguer sortir amb 7.5 aquest cap de setmana,pero....ho fare dema i encara no se amb quin velamen,espero poguer treure la 4.7 i 95l,si no treure la 120l amb aleta de 23 i la 6.0 a veure com funciona l'ideia.

no ho dic per la mida de la vela, pero despues d'una bona sessio amb onades, es va quedar molt pla i el vent molt poc constant, i no s'hanava comodo.

Renoi!!!!ara t'entenc,ja m'extranyava a mi que diguesis aixo de que va començar a espatllarse'n al cap d'una estona i portavau la 4.7 o 5.3,si porteu aquestes veles al menys han de entra mes de 23-24 nussos no?.Clar no es el mateix saltar que planejar,pero no deixa de se divertit,o al menys per a mi.AQ veure si engantxes un altre dia b per a tu,em sembla que aquest dijous entrara alguna cosilla,(mestralet)per Trabu,ja saps que estara mes fort pr Riumar i a lo mijor trobes ones!!!Fins aviat!!!

Volver