previ pel pont de st joan

ekualo

Totalwind Hero
Bones nois...som dimarts i davant la desesparacio que ma provocat aquest finde a stpere de NO WIND, stik mirant ja amb ansietat per arribar al finde....

pel que veig...divndres pot entrar algu de sud, jO anire a platja d'aro a navegar, i llavors...a complir amb la novia cap a port aventura, per ser aki el diumenge, iam si tinc sort el diumenge, i pel dilluns res (ke treballo [muro] ) i e vist que pel dimarts dia de st joan pot entrar tramuntana i aqui si que agafo els trastos i cap a st pere,

com ho veieu vosaltres¿?

ekualo dijo:
Bones nois...som dimarts i davant la desesparacio que ma provocat aquest finde a stpere de NO WIND, stik mirant ja amb ansietat per arribar al finde....

pel que veig...divndres pot entrar algu de sud, jO anire a platja d'aro a navegar, i llavors...a complir amb la novia cap a port aventura, per ser aki el diumenge, iam si tinc sort el diumenge, i pel dilluns res (ke treballo [muro] ) i e vist que pel dimarts dia de st joan pot entrar tramuntana i aqui si que agafo els trastos i cap a st pere,

com ho veieu vosaltres¿?

Quina sort!!!!jo en canvi no puc sortir fins dilluns o dimarts,si entra Tramuntana anire cap a Sant Pere o em quedo amb l'€nric per anar a l'Ampolla i sortir per alla,jo tambe en tinc el mono de sortir al menys amb uns 20 nussos cap a munt!!!!fins que no tingui la C2 que m'esta esperant,no vull sortir si no es amb 15 o mes nussos,per passetjar ja tinc la meva casa, [muro] [muro] [muro] [muro] ara quan tingui l'altre taula,ja sortire amb 6-7 nussos i m'ho paallo mes be!!!!jejeje.....doncs be aquest es el meu planin per aquest cap de setmana,treballar,treballar i no parar de treballar,aixi que quan agafi la taula,ho fare amb moltes ganes,porto 2 caps de setmana sortin amb molt poc vent o sense sortir (aquest ultim a Sant Pere).Si no ens veiem una abraçada i bon vent per tots/es!!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

salvipardas dijo:
A mi se m'ha acabat el saldo... però...... veurem dilluns si ens escapem 8) i coincidim i enganxem un dia bèstia de, com diu el riky, 20 nusos... mínim!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Bones!!!! ja soc aqui,la previ segons he vist no pinta massa be que diguessim,no se on pot entrar be,aquest cap de setmana ho teniu fotut!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] aveure si al menys entra alla a Barna i podeu sortir!!!!tinc ganes de un parell de dies besties!!!de 20 o mes nussos,pero la cosa no pinta massa be,a veure si aquest cap de setmana em puc escapar i sortir a navegar!!!!pot ser que dema entri alguna coseta a Barna,11amb ratxes de fins 14 nussos,penso que sera una mica mes....del que marca el windguru pro,a veure com va la cosa... [heavy] [heavy] [heavy]

jO tmb veig que tot s'esfuma....excepte pel diumenge a la tarda...que pinten 19 nusos a palamos de sud...pero nuse ni si arribare!! cony de dones!! arghhh!!!!

bones, avui a BCN em tingut garbi, a començat a 12-15 y acabat amb racges de 19-20 nusos, no estic acustomat amb tant vent, o tenim poc vent o es planta amb 19 nusos, anav una mica de cul passat de vela i de taula, pero he navegat fins que el meu cos a dit prou i la feina tambe, a veure dema que entrara igual. [heavy]

carli dijo:
bones, avui a BCN em tingut garbi, a començat a 12-15 y acabat amb racges de 19-20 nusos, no estic acustomat amb tant vent, o tenim poc vent o es planta amb 19 nusos, anav una mica de cul passat de vela i de taula, pero he navegat fins que el meu cos a dit prou i la feina tambe, a veure dema que entrara igual. [heavy]

que suerte!!!! [bonk] [bonk] [bonk]

carli dijo:

Estaves a la Base...? No t'he reconegut, amb tanta gent! Quina passada i això que era un dia laboral... Que bé que vivim!!! :mrgreen: :mrgreen:

ostres sort pels que an pogut navegar a8!!

aiam si divndres tmb fa vent que tinc monu!!!!

previsions mol diversificades enter windguru i windfinder, qun maig de creure?

Hola companys
be em sembla que jo fare un altre pont en sec, no faig pont [muro] [muro] [muro] i a més he de treballar el dia 24 [crybaby] [crybaby] [crybaby] , aixi que com el cap de setmana ha estat sense vent doncs...res de res
que tingueu sort amb el vent els que podreu navegar
Salut i bon windsurf

salvipardas dijo:
Sembla que tenim avui un bon vent de gregal (N-W) a Bcn... segurament portarà pluges... Qui pugui, ja sap!

Jo no puc,no em deixen!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] d'aqui a no res un mes sense navegar [sorprendido] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [rambo]

salvipardas dijo:
Buf, ara mateix fot una castanya considerable de gregal (N-E, no N-Oest com havia dit abans)... A mi tampoc em deixen [crybaby] i ja no sé quina excusa donar per desaparèixer tres hores per navegar...... [bonk]

Si vols et truco i fas com si quedesim,al menys un podra navegar!!!!jo no puc ni baixar,no tinc bentzina,suposo que et deixara sortir a veure uns amics i fer una canya oi???doncs ja tens excusa,apa,ja em diras si et faig un truc.... [bonk] [bonk]

Volver