CarLeS
Totalwind Fan
al delta desasrtre de pont. re de reeee, va entra algo dimecres de tarde i ahi una miqueta , però cap bona sesio,
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
![crybaby2 [crybaby] [crybaby]](/foro/smilies/crybaby2.gif)
![crybaby2 [crybaby] [crybaby]](/foro/smilies/crybaby2.gif)
![rambo [rambo] [rambo]](/foro/smilies/rambo.gif)
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jordi-navata dijo:hola, veig que molta gent va anar a l'aquarius, jo hi vaig anar el divendres, el dia va començar fluixet, però cap a les 14:30 va començar a pujar i vaig montar 7,5 que vaig aguantar fins a les 17:30, al final vaig anar força passat, però com que tenia que marxar aviat per anar a buscar la nena a la guarderia, em va fer mandra canviar de vela i taula.
Vaig conèixer gent del C2 teami vaig poder apreciar que les taules d'en camilo queden millor en viu que en foto.
be, potser hauriem de pensar en fer algún distintiu per poder-nos reconeixer a l'aigua no?
CarLeS dijo:al delta desasrtre de pont. re de reeee, va entra algo dimecres de tarde i ahi una miqueta , però cap bona sesio,![]()
![]()
![]()
![]()
jordi-navata dijo:Vaig conèixer gent del C2 teami vaig poder apreciar que les taules d'en camilo queden millor en viu que en foto.
be, potser hauriem de pensar en fer algún distintiu per poder-nos reconeixer a l'aigua no?
Enrike dijo:jordi-navata dijo:Vaig conèixer gent del C2 teami vaig poder apreciar que les taules d'en camilo queden millor en viu que en foto.
A veure qui es curra un logo maco per catalunya windsurf i fem adhesius per les veles així ens podrem reconèixer.
fern dijo:jordi-navata dijo:hola, veig que molta gent va anar a l'aquarius, jo hi vaig anar el divendres, el dia va començar fluixet, però cap a les 14:30 va començar a pujar i vaig montar 7,5 que vaig aguantar fins a les 17:30, al final vaig anar força passat, però com que tenia que marxar aviat per anar a buscar la nena a la guarderia, em va fer mandra canviar de vela i taula.
Vaig conèixer gent del C2 teami vaig poder apreciar que les taules d'en camilo queden millor en viu que en foto.
Ostres! vas ser tu que em vas preguntar sobre les taules C2? soc el que et vaig dir que era del meu colega i que més avall i havia una altra!
Nosaltres vam estar dijous i divendres tot el dia a l'aquarius i va estar molt bé!
Salutacions![]()
![]()
caRRera dijo:Per mi un desastre total.
La mevfa dona sortia de comptes i li vaig demanar al meu futur fill que posposès el seu naixement per desprès del pont per poder aprofvitar i fver una mica de surf i windsurf. Al final m'ha fet cas i encara no ha nascut, però es que ni un sol dia de surf o windsurf.
Algú sap explicar perquè malgrat el sol i la calor, no hi ha hagur RES de tèrmic. Crec recordar que l'any passat per aquesta epoca va passar alguna cosa similar a la Copa America que no tenien gens de vent i van dir que cada any hi havia uns dies de transició entre temperatures de primavera i d'estiu que passava aixó ...
jordi-navata dijo:estic d'acord amb en salvi, lo correcte ja que estem dins totalwind, seria els logos de totalwind personalitzats. Tot i que si no hi ha cap proposta específica pel nostre subforo, compraré el genèric en groc, encara que no posi racó català. http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=1&t=11198&start=0
salvipardas dijo:JejejeClar que sí... a veure què es pot fer.
Però.... hmmmmm... a mi això de "racó.." , no sé no séEm sona a una cosa petiiiiita que està, allà, arraconadeta... Vaja, que no sé si és adequat aplicar-ho a Catalunya! :mrgreen: :mrgreen: Nacionalista que és un!
, què hi vols fer...!!!
![]()
carli dijo:jo tambe estaria interessat amb aquestes pegatines.
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.