Puente 29/10 - 01/11

Cura d'humilitat a cabrera. Amb les ganes que portava, sobredosi de rovolcades amb un trencant que no he pogut superar cap vegada. [fcp]

Pas de perturbació...possible garbí... algu m'ho compra per avui?

display_map.php

[smilie=worship2.gif]

tiene toda la pinta que vaya a entrar, pero para vela graaaaaande

edito: de momento en BCN esta de NE...

Ara que l'hi tenia el puntet per anar amb 5.2.... pero vaja si cal treure el hobbicat el trec.... Lo important es mantenir-se!

AVUI ha entrat 20-25 de 9 a 11h depres uns 12nusos baobosos i martont impracticble amb formula = no he navegat. [muro]

Jo he sortit al migdia, dubtant quina vela agafar. Al final he decidit no intentar planejar, he agafat la 114, i una 5,2 d'onades força potent. M'he quedat jugant a un canal d'aire que es fa al CMV, amb les "onades" i practicant.

Força divertit, he arrencat alguna planejada, empopat i ajudat de la onada i la rafaga, i he fet, o intentat multitut de virades en una horeta.

Dels que han sortit ningu ha aconseguit planejar, i portaven material força gros... que hi farem, a terra feia vent, però pel que sembla estava alt. Es a dir al sostre del hangar on tenim el anenometre la cosa pintava bé... però arran d'aigua.... no tant.

A mi m'ha sorpres molt arribar, veure 14 nussos segons anenometre, i veles de 8,5 al aigua sense quasi ni moures.

He estat a Kastas de 16h a 18h. Mareton i trencats força divertits, es podia planejar amb vela gran. Això sí només un wind a l'aigua (jo), acompanyat de nombrosos kites. A veure que passa divendres...

Volver