Quedada Finde 20-21

xavicdq

Totalwind Supergurú
nOIS/ES aquest cap de setmana sembla ser que ens entrarà tramuntana a la costa brava nord, crec k seria una bona data per fer una trobada de Foro. com ho veieu?
Podriem quedar a:
St Martí (el riuet)
St Pere (Aquarius)
Port de la Selva i si la cosa afluixa que no crec a França.
que tal dissabte dia 20, com ho teniu??

deixo akesta proposta a l'aire.
salut gent.
ah, dema anire a Prt que tinc la tarda lliure si algu pot pujar allà hi seré.

keep surfing

uhm....... el 20 és l'aniversari de la meva dona, no sé si estarà molt contenta si marxo a fer wind. Jo a port potser m'hi arribo avui, demà no puc tinc feina. [muro] a veure si finalment podem coincidir.

Jo ho intentaré... segons la previ i la conjuntura familiar [saludo] En parlem a partir de dijous.

A dia d'avui ha bufat a Port i a Sant Pere, aviam com evoluciona i quedem per dissabte.
[heavy]

Eis gent! Quant de temps! Lo que fa no navegar! Mesos sense mullar!

En fi, ara vacances! Toca esbargirse!!

Segons la previ em sembla k el vent acabava avui... com ho veieu? Jo em moru de ganes... pero em sembla que el meu nivell a fet un retroces, aixi k... k millor donemli caña! Onades de 2 o 3 metres y 40 nusos per começar y de postres... unes bones fotus y una paella!

Aviam si es concreta la cosa y tinc la sort de poder navegar! [crybaby]

dissabte a port amb 5.3 amb unes 50 persones a l'aigua molt divertit. avui diumenge a Port punxada i a cadaques amb 4.7 fort. amb la sorpresa de Ramon Pastor compartint spot. kin màquina....sense paraules. bona gent!
es dos dies amb molt sol.
ja penjaré report quan pugui.

Bueno com a minim vem poder navegar tots. Port amb 50 veles a l'aigua una mica saturat no?

Volver