Quina setmaneta

alextxell

Totalwind Legend
Ultimament sempre pasa igual, es posa de p.m. entre setmana. La previper dimecres, dijous i divendres esta molt pero q molt b.
Aprofiteu els que pogeu anar entre setmana (Riky and Co.) o al migdia. Els Domingeros haurem d'esperar el miracle i que aguanti fins al dissabte.
[muro]

alextxell dijo:
Ultimament sempre pasa igual, es posa de p.m. entre setmana. La previper dimecres, dijous i divendres esta molt pero q molt b.
Aprofiteu els que pogeu anar entre setmana (Riky and Co.) o al migdia. Els Domingeros haurem d'esperar el miracle i que aguanti fins al dissabte.
[muro]

Per cert!!!!ja que ho dius!!!!!dema qui s'apunta per anar cap a Trabu?¿?¿?¿?.Alex,no ho dic per tu pero com has tret el tema....doncs....be,jo en tinc ganes de navegar. [heavy] [heavy] [heavy] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [rambo] [heavy] [heavy] [heavy]

xavicdq dijo:
jo demà pujaré a Port a veure amb k em trobaré!!
guai guai!! [neng] [qpasaneng2]

vas pujar ahir al final? jo volia anar-hi però s'em va girar feina i no vaig poder escaquejar-me, avui pinta també fort, però amb una fred que... per tant passo, a més aquesta nit marxo cap a Dinamarca per feina i només faltaria que em lesionés.

Volver