Regata torruella de mongri.

jvr

Totawind Maniac
Aquest diumenge hi ha la regata de mas pinell a torruella de montgri, jo anire ha veure el ambientillo, i si s escau navegar una estoneta. Ha veure si us animeu. [000203E9.gif]

en vistes de que han anulat la prova, jo no hi anire pas, i aprofitare per nar a skiar a Cerler (huesca)

Diuen que no poden asegurar el vent necessari, que la previsio ha mimbat molt, a mes que les autoritats no recomanen anar cap alla per tot el tema de la nevada i els problemes amb la electricitat. Tot una mica soposo. [shot]

Avui he anat a Sant Feliu (coses familiars) i una setmana més tard encara es veien els camps blancs de neu, impressionant. La que devia caure per allà a dalt. El més impactant les torres d'alta tensió de ferro partides com llapissos a causa del pes de la neu sobre els cables. He flipat. Avui han recuperat la llum... amb generadors, vergonyós, d'altra banda.

Avui he anat a Sant Feliu (coses familiars) i una setmana més tard encara es veien els camps blancs de neu, impressionant. La que devia caure per allà a dalt. El més impactant les torres d'alta tensió de ferro partides com llapissos a causa del pes de la neu sobre els cables. He flipat. Avui han recuperat la llum... amb generadors, vergonyós, d'altra banda.

la gran putada d'aquests dies ha estat la llum, pq les carreteres dimarts ja les varen netejar força, (dilluns tarda era un caos, cotxes abandonats i entrevassats a la carretera, arbres caiguts...) jo de girona a navata vaig tardar 4 hores i mitja (tinc un 4x4 i això em va salvar d'arribar) quan normalment tardo 40 minuts , però amics meus per recorreguts de 10 minuts a dins girona mateix varen tardar més de 3 hores. Però el gran problema ha estat no tenir llum, telefon i aigua, sembla que estiguis al tercer mon, nosaltres varem estar sense llum des de dilluns a les 16:00 de la tarda fins dimecres a les 10:00 del matí, sense aigua la nit de dilluns i matí del dimarts, sense móbil des de dilluns tarda fins... (realment no ho sé pq es va acabar la bateria i no el podia carregar [bonk] ) i sense teléfon fixe des de dilluns nit fins dimarts nit i evidentment el pitjor sense calefacció, i amb nens petits aixó és una putada, escalfant l'aigua dels biberons i menjar amb l'aparell de fer fondues... tots amb anorac i mantes per dins de casa (la primera nit encara la casa conservava una mica de calor i estavem a 17 ºC quan varem anar a dormir, pero la segona nit ja estavem a 14 ºC ). Si no arriba a ser per la falta de llum, hauria estat uns dies molt divertits, pq era molt curiós jugar amb el trineu amb els nens al jardí de casa.

Volver