Reparació taules de wind

Ser

Totawind Maniac
Hola nois!!
Coneixeu algun lloc on reparin taules de wind, vaig acabar contra un espigo i la taula va rebre algun que altre cop, no se si hi ha alguna manera per saber si ha entrat aigua, perque si no ha entrat no repararia els cops.
Si es possible que sigui per BCN o aprop.
Gracies!!

El unico que recomiendo es Boada en Pals, trabaja muy fino. Hay una tienda de BCN que recoje las tablas para él creo (front fred?).
También hay Gabi (tiene una escuela de wind en la marbella) pero no te lo recomiendo (mucha masilla y poca fibra).

Busca per google "el taller de surf". Crec que está a Mataró i pasa els dimecres per el Bunker de Castelldefels a recollir material. No el conec ni se com treballa. Alextxell si et pot donar referencies.

Si nomes vols mirar si ha entrat aigua, me la pots portar a casa. Tinc bomba de buit.

Muchas gracias por las respuestas.
Eric, doncs em faries un gran favor, perque es la única manera de saber-ho?

Fes fotos i penjales. Que no hagi entrat aigua aquesta vegada no vol dir que no hagis de reparar. S'hauria de veure.

Una altra manera de verificar si te aigua es deixar la taula que li toqui el sol al mig dia quan pica mes, un parell d'hores i veure si per els cops "borbotea" aigua. No ho he probat mai, pero aixo diuen... :|

Mira el blog mmpcustomboards. Esta al delta i fabrica i repara. Si vols et passo el tlfn o al foro es diu"marc". la seva nova marca es diu "mansta". treballa moooolt be

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Per les fotos "sembla" que nomes ha saltat pintura i masilla exterior. Si es aixi, no has de patir.
Pero has de verificar que no es vegin fisures/esquerdes en la fibra, on ha saltat la pintura. Tambe apreta amb el dit i mira si sembla que la zona cedeix o esta rigida.

No te pinta de ser res greu, nomes rascades. Pero no es pot assegurar a distancia.

Volver