Rotura de Mastil de 4,90

carli

Totalwind Gurú
Ahir Diumenge vaig tindre la desgracia de trencar el mastil al primer bordo a Bcn a la Base, gran putada, anava molt be quan de cop vaig escoltar el crack i a l'aigua... [crybaby] una merda. Es va trenacr per sota del junta dels dos trams, cosa curiosa ja que es una zona molt reforçada.

Despres espera la zodiac de la base que vingui a buscar-me, al cap de una estona apareix la creu roja, i em diu que la base no tenen ninguna zodiac operativa que em recollen ells, de puta mare. Plego tot el material a l'aigua i em retornen a la base.

Al final una puta merda, mastil trencat i busca't una altre mastil....

Ja sabeu si algu te un mastil per vendre ja sabeu...

Saludos

quina marca era el mastil?
quan de temps tenia?
% de carboni?

Tinc un Gun 490 C100.

Truca'm i parlem! (envia'm mp i et passo tel)

PS: mola que a la base no tinguin llanxa operativa a l'estiu....

camilo dijo:
PS: mola que a la base no tinguin llanxa operativa a l'estiu....

Sí, yo me he quedado flipando, en cuanto me pase por la base voy a averiguar si fue algo puntual os es que pasan de todo, por que si es así es intorelable. De hecho ayer mismo estaban dando clase a unos chavales y el viento estaba entre 11 - 15 nudos, ¿que pasaría si de repente uno acaba cerca de las rocas?.

La base a raiz del temporal y debido a la crisis ha recibido una ayuda economica, así que no tienen escuasa para tenerlo todo en condiciones.

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=597515&idseccio_PK=1022

Volver