Sabado tramuntana... el dia de la marmota?

not

Totalwind Legend
Sembla que repeteix el cicle, tornem a tenir tramuntana a frança.

Quin dia veieu millor? tampoc tinc ganes de anar desfassat , sembla que dissabte entra moderada i diumenge fort? poder fins a sant pere?

Aquest cop si que no me la perdo!!!!!

Hores d'ara la previ dona per Pals diumenge!!! Tot i que amb aquesta calor.... Jo puc pujar dissabte a les 15h

Jo, un cop descartada la travessa, m'apunto al que sigui.
En principi, per quedar-me els dos dies.
A un costat o l'altre del Pirineu, en funció del que diguin els anemos.
Si es munta una "quedada", aviseu.

No veig clar que arribi a aquesta part dels pirineos, a mes tampoc es tant forta a frança. Tambe es raro que al delta no marqui res, quan normalment si entra, entra als dos puestos no?
Ojala entri aqui

jo treballo fins el mitg dia el Dissabte, pero estic pensant agafar el cotxe de la empresa i puja cap a Leucate, on puc trobar per dormir barato a leucate, aixi aprofitaria els dos dies [ojos]

jo estare desde dema mati per zona sud, no crec que baixi al delta, pero diumenge marca garbi a la tarda a cambrils... a veure com em respon el cos! [smilie=worship2.gif]

Realment la previ no es molt clara, crec que serà una mica loteria, però no tinc res millor que fer, així que demà pujo i m'estaré per allà dalt un parell de dies, a veure que cau...

Avui ha bufat fort , espero que dema tambe estarem per le goulet.

Apaa!

Jo sols puc pujar demà diumenge (tot el dia i sense limits d'horari) si algú vol compartir despeses ja dirà. Per els de menys nivell Le Goulet es un bon lloc, no?

Avui a Le goulet be per 4.5 al principi una mica ratxejat pero al mitgdia s'ha posat be!! Ja no recordava lo que mola navegar amb aquests vents forts!

Le goulet es molt segur pero avui algues i alguna medusa , lo de motl segur es per les condicions ara una mica perillós per el transit... [applaudit]

El proper cop aniré a bacares, ha estat ratxejat alex? on et poses fes-me un google maps! al eole no oi?

Not, has provat la RRD?? O ja es al contenidor o adornant la paret? [big-laugh]

Está en fase de re-shaping [big-laugh] , amb la reparació de la botavara per mitg, ara no crec que pugui acabar fins al setembre, pero i tant que la probaré!!! de tota manera ahir feia falta volum...

L'hi faig la punta rodona i una repasada , ja veurem ja et pasaré fotos... [saludo]

Gaudiu que jo no he tingut preparada la meva taula de onades nova de trinca però sense quilles [bonk] [muro] ,la propera tramuntana no me la perdu

Otia , els que han de tornar avui deuen estar atrapats amb el foc... totes les carreteres tancades per travesad de fr a esp... [sorprendido]

quin desastre.

not dijo:
Otia , els que han de tornar avui deuen estar atrapats amb el foc... totes les carreteres tancades per travesad de fr a esp... [sorprendido]

quin desastre.

Pels pèls.

He navegat de 10 a 12 a Port la Nouvelle. A les 13 passava per la Jonquera quan començava l'incendi (Jo no fumo eeeh).
Mentre navegava al Riuet (14 -16 h), s'ha fet fosc. He desitjat que parés el vent encara que em quedés tirat al mar.

Not, espero que poguem coincidir de nou amb més calma.

Salut,

Per a mi avui BIG DAY a Pals. De 11 a 13.00 bé amb 4.7 i de 14 a 16.30 amb 6.0 passat de vela.

Pregunta a tots aquests que salteu i feu piruetes: saltar amb o sense arnés?

Salut!

Volver