Saint Johan's

not

Totalwind Legend
Be com un está aborrit perque no pot pujar cap el nord a la tramontana.. començarem a fer "càbales" per el pont de sant joan (que no falta tant).

Jo estaré al Almata de dimecres a diumenge.

COm ho veieu?? material gran no? la tramuntana acaba el dimecres en principi.

parte ... la-men-ta-ble [sorprendido] m'enduc la formula a sant pere??? [meparto]

buenooo per alli estarem amb previ patatera pero confiem en algun termiquillo!!!

Avui ha entrat per formula, no com a badalona per 5.7 [roto2gay.gif]

Corroboro que ahir estava per 5.7 a badalona, molt bona sesió garbinera!
Que tal avui per sant pere?, que al final no pujo fins demà..

avui per sant pere marinada per 6.5 un parell d'horetes.

Salute!! parlem! esperem dema i dissabte mes!

Quina sort, a Castelldefels no mullem desde......... [muro]

ummm fucking murphis law....

dimecres 5h de formula a malgrat... ja que vaig a carregar per anar a sant pere aprofito...

Cap a Sant pere!!!(passo de pillar el material de formula.. alli les marinades son fortes!!)

Resum de sant pere...

dijous es navega amb 6.5 (jo no perque .... quina gracia! [aiba] han vingut uns colegues a mengar paella)
divendres res de res.... (si per formula o slalom gros pero no ho he portat [muro] )
dissabte un ratet fent el primo al riu, podria haver posat una caña a la taula i pescar algun llobarro...(també per formula o slalom gros pero no ho he portat, recordeu? [muro] )
diumenge torna a entrar per 6.5 (no navego peruq emarxem a les 2h per no pillar caravana [muro] [roto2rie.gif] [muro] )

O sigui [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] , be uns dies per fer punts, aixo si la propera porto la formula i m'en vaig de roses a la escala com un pepe!

algu sap on son els medidors de buscaviento de sant pere i empuries?

podeu marcar-ho a google maps, perque no hem cuadraba gens amb el que feia...

Sembla que on mes vent ha fet es mes amunt dels aiguamolls.

Not.
a La platja salvatge s'ha navegat cada dia amb 7.5. el vent sempre és més fort entre Santa Margarita i Empuria brava. és una de les millors platges en quant a térmic.
divendres p exemple vaig estar esperant a St Pere fins 14:45 res....vaig anar a roses i estava ben posat. allà la marinada sempre és més forta. però normalment al golf no esta demés portar material gros si el tens raro el dia que es posa térmic per 5.8
avui al final no hi he anat però tb han navegat. l'hora forta és de 14:00 a 16:00.

salut i sort

gracies xavi! jo era al camping mes amunt de la gola, la propera vegada anire alli (no se com s'hi arriba) duia 8.5 pero amb una taula de 120 que costa de sortir al planeig.
Mes o menys com un slalom amb 7.5 (be .., també gracies als meus 83kg [big-laugh] )

De tota manera, on jo era, estaba disfrutón per 10mts i formula. Mes avall de la gola poca cosa.

Xavi, pues habra que probar esa zona que mencionas entre empuriabrava y Rosas, ya que este puente he estado por Torredembarra/Delta y nada de nada [muro]

Hola a tothom!!!!

Jo he estat des de dimecres per l'Estartit, i per fi he pogut "navegar"!!!!!!!!!!!! [platano] [platano] [platano]
El dijous vaig entrar de 15:00 a 17:30 a la platja de la fonollera, just al costat de la desembocadura del Ter, amb la 5.3 , ja que era el primer dia amb l'arnes i volia anar tranquil i minimament controlat. Dia perfecte!!!!!! Primeres sensacions amb l'arnes genials!!!!!!!
Divendres, ja vaig montar la "nova"(2a ma) 6.5...i millor encara!!!! Vaig disfrutar com un indi!!!!!!!!!! Aixo si...vaig acabar destrossat amb les catapultes....
Dissabte no podia ni mourem...i avui Diumenge he sortit cap a Badalona ben d'hora per evitar caravanes.

En resum...Dos dies genials!!!!!

felicitats Joel ! la veritat es que ha fet uns dies collunuts per practicar.

4-5 dies seguits amb bon mar i vent de 10 a 13 nusos ideals per aprendre...

not dijo:
la veritat es que ha fet uns dies collunuts per practicar.

4-5 dies seguits amb bon mar i vent de 10 a 13 nusos ideals per aprendre...

La veritat es que si!!! a veure la setmana que ve i tot el mes de juliol com va, ja que estare per allà dalt tot el mes!!!! Espero poder avançar força!!!!

Coneixeu la platja de la cual parlo??
Enrike dijo:
platja de la fonollera, just al costat de la desembocadura del Ter
Jo crec que esta be per aprendre pero no se si seria millor desplaçarme cap a sant pere, ja que quan paso per davant del riu, on desemboca, noto moltes "turbolencies" i l'aigua forma "choppi". Sempre he navegat aqui per proximitat a casa.

jo ahir vaig navegar tota la trda a platja d'aro amb 8.2 i 144litres, i la veritat esque cap ales 6 es podia anar amb 6.4 i 116l tranqilament! una tarda agradable per practica slalom

Volver