¿Se acabaron las garbinadas para este 2010?

Enrike

Totalwind Hero
Este puente de la mercè ha sido espectacular las condiciones que han habido por toda Catalunya.

Incluso en Barna ha entrado Jueves, viernes y sabado.

Pero si miro la previ me entran ganas de llorar [fcp]

Parece que vamos a tener muchos días sin viento.

No siguis cafre home, el mateix va dir en Not a principis de setmana i mira quin pont hem tingut. [rambo]

Doncs a mi aquest proper cds em toca baixar a Gandes a veure els sogres, i crec que podria escapar-me el dissabte matí fins a l'hora de dinar.
NECESSITO que faci vent per L'ametlla de Mar, Riumar ... [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Es cierto Alex, si es que el Not y yo somos unos cenizos [roto2gay.gif]

Acabo de mirar de nuevo la previ y parece que el jueves y el viernes podria entrar algo de garbi [smilie=worship2.gif]

Si hombre, todavía tenemos que pillar unos cuantos garbís hasta que cambien la hora, luego la cosa ya está más jodida para poder navegar entresemana.
Per cert, hola a tothom, que porto uns quants dies desaparegut del foro...jejejeje desde que vaig marxar de vacances al juliol, crec..

Als que volien anar a Pals, la previsió pel finde no pinta res malament..

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

Saludos! [saludo]

Aquest diumenge pinta un bon sud a St Pere Pescador! Tenia l'esperança de que entrés a Malgrat, però sembla que hauré de pujar més amunt...

amolines dijo:
las garbinades no sé, pero les tramuntanades estan per venir no?

este año es un poco raro... junio y julio con viento nulo (como un agosot), las tramuntanades empezaron a medio agosto...

habrá que ver !

Volver