Salvi
creo que sería comodo disponer de una sección que fuera reports donde publicar los reports de las navegadas, sea donde sea que has navegado, ahora mismo nunca sé sabe donde ir a buscarlos! Que te (os) parece?
Salutacions
ii
creo que sería comodo disponer de una sección que fuera reports donde publicar los reports de las navegadas, sea donde sea que has navegado, ahora mismo nunca sé sabe donde ir a buscarlos! Que te (os) parece?
Salutacions
ii
Estic amb totos dos,amb en Lluis i amb tu Salvi,jo encara vaig mes lluny,os comento un parell de situacions reals que em vaig trobar a Trabu,la primera era un noi de Tarifa que es diu Ricardo,molt bone gent,pero el primer dia nomes coneixia Trabu i Leucate com spots d'aqui,li vaig comentar que no es veritat,que tenim molts i molt bons!!!Sant Pere,Castefa,Cambrils,Salou,etc....opdria continuar pero estaria un parell d'hores;l'altre es un noi de Saragossa que va baixar a navegar i no sabia on,anava amb un noi de Sant Carles,molt be tots dos junts pero el catala treballa i si volia sortir no sabia on mes que Trabu,tambe li vaig dir uns quants,em sembla que es va quedar satisfet.Llavors el que jo dic es a mes a mes que tambe si arriba gent de fora que vegi els spots que tenim aqui i les condicions que n'hi ha penso que tambe ajuda a escollir spot no?en Catala o Castella no importa al final els nombres de les poblacions que es lo que importa les entendra i al poble demanant per la platja li diuran no?jo penso aixo i que a mes d'estar fet que ho poguim veure tots els que entren al Totalwind no???que opineu??? ![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)