Spot: Genoveses

salvi

Totalwind Hero
Leí hace tiempo sobre este spot en un Fuerza7.

Quien lo conoce? Qué nos podéis contar?

Se trata de un espacio natural protegido, es así?

Impresionantes vistas:
playa-de-los-genoveses.jpg

un lloc verge, en mig de la naturalesa, una platja enorme, es impresionant,
dels millors llocs per navegar amb " e-ne" vent on shore amb molt bones onades per saltar
i genoveses dos espectacular!

Jo hi vaig estar l'estiu pasat pero a l'agost, i no em va cuadrar cap dia. A mes a l'estiu com que es un espai natural cuan entran un numero determinat de cotxes tancan i no es pot entrar.

Jo he estat el pont de octubre fent turisme, res de wind i us puc dir que la zona es espectacular. Un parc natural increible i una platja genial! [heavy]

Doncs és un lloc que val moolt la pena, molt bonic i tot lo verge que pot estar una platja per als temps que corren. Els últims anys hi ha hagut una proliferació del turisme per aquella zona, y a l'estiu es veu molta més gent de la que hi havia fa poc anys. Genoveses està dintre del parc natural del cabo de Gata i gràcies a això s'ha pogut consevar sense cap tipus d'edificació, ni serveis (léase ni chiringo, ni dutxes..). Porto molts anys anant perquè sóc natural d'allà i hi tinc família. Només dir que és una platja que funcina molt bé amb llevant amb onada i frecuentada es clar pels almerienses però també molt pels murcians.

Vaya! yo estuve a pundo de pasarme por Cabo de Gata este mes de agosto ya que estuve a 200Km de allí en un pueblo de la provincia de Granada que se llama Castillejar de donde son mis suegros.

Pues el año que viene seguro que me paso a visitarlo.

Es un lugar increible, con una previ de gfs de 21 nudos no lo dudeis, es unos de los mejores lugares para navegar con olas,lugar seguro, buenas olas , no sueles romper el material y teneis una pizzeria para recuperar fuerzas por la noche(BANDEJAS DE BAR)
buen ambiente y poco kite ,
temperatura agradable, solo hace falta pedir unas duchitas y cesped para demontar el material

Unes fotiquis de quan jo vaig estar, NO WIND quina llastima.
100_1418.JPG

100_1419.JPG

100_1421.JPG

100_1435.JPG

100_1406.JPG

100_1407.JPG

Volver