spot per anar a navegar l'Agost

carli

Totalwind Gurú
Hola,

Vull anar el mes d'Agost de vacances algun spot que pugui anar amb la familia, de bungalow i que estigui a primera linea de mar com a st Pere Pescador, zona de España i Portugal.

Spots que ja he estat:
Costa Brava, Manga, Tariga, Almanarre o Hyeres...
estava mirant Algarve, pero no tenen camping a primera linea i em fot pal tindre que montar el material el cotxe i avandonar a la famili.

Ha veure que em recomaneu!!
[saludo]

França, Leucate encara que a l'agost no se si et funcionar molt be, o Almanarre. pero crec que aqui ja has estat no?
Vent segur es tambe a les Canaries.

a les Canaries a on? a fuerte ? la dona em deixa.

Si vull una mica de vent per les tardes, tampoc vull estar a un spot que tot el dia estigui bufant sino la dona s'enfada i amb raó.

a Almanarre i tornaria però al estiu deu ser car de collons..

Canarias, jo aniria al Medano (Tenerife), per que ha desr l'Almanarre mes car a l?agost? bueno tindra les seves tarifas mes caras per temporada, pero vols dir que sera tan car?.

Costa Azul, a res de Saint Tropez ja ho miraré pero segur a part dels peatges francesos . serà questio de comprovar-ho.

Amb tira Algarve, pero necessito mes informació per decidirme.

Este año me fui de vacaciones a tenerife y el medano es un sitio bastante peculiar la verdad, los dos dias que pude ir me encanto, condiciones perfectas y muy buen royo, pero claro no es de las mejores playas para ir con la famili.

Pues yo me quería mirar el Medano para ir con la familia.

¿Por que no lo recomiendas para ir con la familia?

¿Que tal son las condiciones para navegar allí?

¿Sabes de algún sito para alquilar material?

adawind dijo:
Este año me fui de vacaciones a tenerife y el medano es un sitio bastante peculiar la verdad, los dos dias que pude ir me encanto, condiciones perfectas y muy buen royo, pero claro no es de las mejores playas para ir con la famili.

Mi vision y solo es una opinion personal, que no se moleste ningun tinerfeño.

Las condiciones en el medano son geniales para navegar buen viento y cuando estube yo la ola no era grande, te permitia navegar sin problemas y te divertias bastante con la olita, en la misma playa tienes un local para alquilar material de gama alta ( esta genial el material la verdad y el trato excelente) pero es como todo el medano en mi opinion es un pueblo para hacer wind nada mas, lo vi bastante "muerto" para gente que no le interesa este mundo, por otro lado tiene Adeje al lado con playas muy bonitas y mas turisticas.

A mi tenerife me encanto, es una isla preciosa.

P.D: Quien te puede habalr muy bien es xavicadaques, el sabe muy bien como es esa zona.

El meu germa va estar l any pasat al hotel gorriones de fuerteventura, va coincidir amb el mundial, ell no navega pero s ho van pasar molt b , te una nena de 12 anys, un ambient molt familiar...

Un bon lloc , per anar en familia es . al lago de garda .italia. jo he anat dos anys. a malcesine, ales set del mati entre de nord. esnavega ,a malcesine vela 4,5 5,0. al migdia. a quince km un poble que es diu TORBOLE. VELA DE 6M. a mes tots el apartements tenen piscines . rutes turistiques . emportet la bici mtb. es fantastic

jordi cantarell mora dijo:
Un bon lloc , per anar en familia es . al lago de garda .italia. jo he anat dos anys. a malcesine, ales set del mati entre de nord. esnavega ,a malcesine vela 4,5 5,0. al migdia. a quince km un poble que es diu TORBOLE. VELA DE 6M. a mes tots el apartements tenen piscines . rutes turistiques . emportet la bici mtb. es fantastic

tens info del largo di garda per mirar apartaments?? o camping amb bungalow

Si vas al lago di garda avisa, es un spot que tiene muy muy buena pinta.

Aquí podeis ver una cronica de Camilo (El de C2 sailboards): http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=40305

carli dijo:

Enrike dijo:
Si vas al lago di garda avisa, es un spot que tiene muy muy buena pinta.

Aquí podeis ver una cronica de Camilo (El de C2 sailboards): http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=40305

carli dijo:

Jaja, nos vamos sin la familia [ojos] ... este mediodia nos vemos en el agua

Hola,

Jo també estic com tu i haig de combinar wind i família. A part dels llocs que has estat, recomano també Cerdenya.
Porto Pollo. Hi ha un camping que es diu isola di gavviani que és molt guapo. Es un istme i pots triar dues platge per navegar, amb choppy o pla. Aigua execpecioanlment transperent i turquesa, menjar acollonant i platges paradisiaques. Això si, o pilles mestral o no navegues. Ni tèrmics ni mandangues, i es clar, a l'estiu no sen pillen gaires.

Et recomano un camping molt petit i salvatge que esta a la costa da morte a Galicia. es diu ancoradoiro i esta entre dues platges verges brutals. Pensa que a Galicia pos estar a una platja al mes dagost sol. Bufa vent tèrmic pràcticament cda dia per veles entre 6.5 i 5.0. Galicia és la gan desconeguda però és molt recomanable. Això si, den tnt en tant plou.

TENERIFE: jo porto 2 dels 3 ultims anys a passar força dies alla i és una passada. és un spot ideal per començar a surfejar, saltar i demés. tens la platja, el muelle que en 4 cenyides hi ets, aquí les onades són més grans per més experimentats però cap problema.......
és un lloc odeal per la família ja que tot ho tens a mà i no cal tenir cotxe com a Fuerteventura. tens per allogar 3 llocs. si hi vas diga'm alguna cosa que et passaré un contacte d'un duplex a molt bon preu!!
jo aquest any repeteixo portugal!!

Jo aquest any si tot va be tinc vacances al juliol, i estic pensant en dues opcions, agafar la furgo i el trastos i anar cap Almeria i tarifa o anar amb la furgo a cerdanya( puerto pollo).

Encara que el tema de portugal estaria molt be.
L'any pasat vaig estar al medano una setmna y el recomano per les condicions i personalment Tenerife es precios.

Xavi, comparteixo la teva opinió sobre el Médano, molt bon lloc per iniciar-se i avançar en condicions fortetes i onades. Aquest any igual repeteixo, em pots passar el contacte d'aquest duplex? Dàltra banda Portugal també em tira fa temps, ¿quan funciona?¿quines possibilitats d'allotjament hi ha?

Gracies David, te molt bona pinta lo de Galicia... pero de moment les vacances es tindan que esperar pero m'ho apunto ja que ja vaig estar mirant de anar a Galicia anteriorment.
[windsurfing.gif]

Volver