Surf Alegre '08

salvi

Totalwind Hero
Tal i com ens informa l'Enrike:

La Surf alegre 08 está ya cerca.

Un año mas tendrá lugar en las instalaciones del Camping La Ballena Alegre.
Esta temporada la PWA vuelve con la Slalom Costa Brava 2008.
El evento se celebrará durante los días del 10 al 15 de Junio del 2008.

Jo tapoc m'el penso perdre,de fet intntaré ft tot el cap de setmana en el camping, per que aixi sigui un dia complert!!, aixo si no pujo ja el divendres a la tarda
Salutacions [big-laugh]

Yo no se si podre ir, tengo que estar pendiente de mis preciados examenes... [sorprendido]
El camping se llena?? es que si voy tendria que ir al camping y la verdad es que...quiero ir!!! Tendre problemas de sitio??

Javi#10 dijo:
Yo no se si podre ir, tengo que estar pendiente de mis preciados examenes... [sorprendido]
El camping se llena?? es que si voy tendria que ir al camping y la verdad es que...quiero ir!!! Tendre problemas de sitio??

Creo que no tendras problemas de sitio, de hecho si no recuerdo mal habilitan una zona especial de acampada solo para la surf alegre

Veeeeeeeeeenga yo tambien ire!!jejeje [meparto] en serio,yo tambien ire tengo ganas de verlos en accion,mi mujer ya los vio en el Indoor que se hizo hace unos años ya,y quedo bastante impresionada,este año la meto de lleno en el tema,a ver si la convenzo para que naveguemos juntos!!!! [sing] [platano2] [platano2] [platano2]

Si es preveuen unes condicions mínimes de vent jo pujaré el 14... visita llampec d'un dia.

És una oportunitat única per navegar junts... envoltats d'afició, ambient pro i stands amb totes les novetats en material!

Ens veiem a la Surf Alegre? [sing]

Espero q ens veiem...
Crec q deixare de estudiar un dia i m'hi passare.. en tinc moltes ganes
pero els merda examens :SS

BON VENT,
espero poder-hos veure aviat a l'aiguaa

salvipardas dijo:
Si es preveuen unes condicions mínimes de vent jo pujaré el 14... visita llampec d'un dia.

És una oportunitat única per navegar junts... envoltats d'afició, ambient pro i stands amb totes les novetats en material!

Ens veiem a la Surf Alegre? [sing]

Segur que farà més vent que a Korea, on no han pogut fer ni una sola màniga [muro]

carla dijo:
Espero q ens veiem...
Crec q deixare de estudiar un dia i m'hi passare.. en tinc moltes ganes
pero els merda examens :SS

BON VENT,
espero poder-hos veure aviat a l'aiguaa

Iepa! És el que faré jo: cancel.lar-ho TOT durant 1 dia.

Ens ho mereixem, no?

Així de pas tb ens posem una mica al dia de l'actualitat de la PWA... Ah! Jaume, tindreu cobertura informativa des del mateix focus de l'atenció mundial del windsurf (si hi vaig prometo crònica periodística i fotos): Sant Pere es converteix en un spot internacional durant uns dies!

salvipardas dijo:
Iepa! És el que faré jo: cancel.lar-ho TOT durant 1 dia.

Ens ho mereixem, no?

Així de pas tb ens posem una mica al dia de l'actualitat de la PWA... Ah! Jaume, tindreu cobertura informativa des del mateix focus de l'atenció mundial del windsurf (si hi vaig prometo crònica periodística i fotos): Sant Pere es converteix en un spot internacional durant uns dies!

I amb sort quadrará un nortet o una bona marinada [qpasaneng2] [qpasaneng2]

Jo esque... els companys del cole volen fer una festa de comiat de tot el curs el dia 13... [bonk] [bonk] [bonk]

No se jo si podre venir [qmeparto]

JO quasi segur que pujo, intentaré pujar tot el cap de setmana de divendres tarda- nit a diumenge, si no puc segur que pujo el diumenge. enncara que estic movent mar terra i aire a la feina per poder anar fins demâ no ho sabre definitivament [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby]
Bon vent i Bon windsurf

Aquí os pongo un link con el programa de la surf alegre 2008.

Parece que tanto el sabado como el domingo se podrá probar el material de los expositores:

http://www.ballena-alegre.es/costabrava/fichaD.php?c=39&f=186&area=A

JO l'any passat vaig provar la sailboard tarifa en l'estant que tenen muntat els de sailboardgirona ( gent molt amable i amb molt bon rotllo) i ves per on ara , com ja sabeu en tinc una [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]
La veritat es que va molt be provar el material, sobretot diferent material així te'l compres mes convençut, a mes pel programa pot ser divertit i si som uns quants del foro encara millor.
Salutacions i bon windsurf

Enrike dijo:
Aquí os pongo un link con el programa de la surf alegre 2008.

Parece que tanto el sabado como el domingo se podrá probar el material de los expositores:

http://www.ballena-alegre.es/costabrava/fichaD.php?c=39&f=186&area=A

Moltes gràcies Enrike. De totes maneres NO tots els stands són massa partidaris de deixar provar material. És més hi ha marques que no els mola gaire... Us ho dic perquè no us endugueu un "xasco".

Però potser ens faran més cas si hi anem en grup... o potser no...

Volver