Tramontana dilluns, gregal dimarts i dimecres

silent

Totalwind Superhero
Bé això es el que diuen el windguru y el windfinder. El gregal serà fort i s'estendrà per tota la costa catalana. Si l'encerten la setmana pot ser per recordar, per qui s'ho pugui combinar...

Be, air dilluns vaig navegar am 5,8 al mati i a tarda, amb mestral al Aquarius.
Avui a les 8h. ja esta soplant tramontana, mitja de 20 nusos amb ratjes de 25.
Aixi dons me en vaig al aigua.
Si algú vol venir que es dongui presa sempla que nomes será pel mati.

A Port ahir amb 6.3 s'anava alguna ratxa, peò poca cosa, PUNXADA!

Ara segons windfinder.com sembla que està bufant a Barna (Aeroport) llevant/gregal 17 nusos, a veure si puc fer una navegadeta "last minute".

avui dia ben estrany la tramuntana ha visitat el tordera , per 4.5 ..... una mica gregalada pero tramuntana , insòlit

nomes erem 3 persones!

A castelldefels he navegat 2 horetes ( de 17:30 a 19:30) a fons amb 5.8 i 109ltrs, pasat de vela i de taula. Pero quines 2 horetes [heavy]

silent dijo:

Ara segons windfinder.com sembla que està bufant a Barna (Aeroport) llevant/gregal 17 nusos, a veure si puc fer una navegadeta "last minute".

I tant que he pogut, i gracies a deu!!!! De 17:45 a 20:00 a la Base Nautica de Barcelona amb 5.3 i 105 lites perfecte. Onades per saltar y tantejar algun surf (encara eren petites, pero pujant). A veure demà.... la previ no es tan bona però mai se sap....

silent dijo:
silent dijo:

I tant que he pogut, i gracies a deu!!!! De 17:45 a 20:00 a la Base Nautica de Barcelona amb 5.3 i 105 lites perfecte. Onades per saltar y tantejar algun surf (encara eren petites, pero pujant). A veure demà.... la previ no es tan bona però mai se sap....

Ey! quina vela portaves?, vaig passar per la base y vaig estar una estoneta mirant-m'ho per que ja no em donava temps d'anar a buscar els trastos. Hi havia 5 ó 6 windsurfers i uns quants kites..

fern dijo:
silent dijo:
silent dijo:

Ey! quina vela portaves?, vaig passar per la base y vaig estar una estoneta mirant-m'ho per que ja no em donava temps d'anar a buscar els trastos. Hi havia 5 ó 6 windsurfers i uns quants kites..

Portava una Gun wave MC 5.3 (de fa un parell d'anys). Vermella y blanca. L'ambient a l'aigua no semblava barna: kiters, surfers, windsurfers... tothom a l'aigua!! La veritat que tants kiters em van començar a preocupar, però també s'ha de dir que intentant surfejar em vaig trobat al mig de la onada un parell de surfers que em miraven, no vaig saber interpretar amb quins pensaments.... Tan de bo tinguessim tants dies com aquest com per barallarnos per l'espai i les onades!!!

Volver