Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
silent dijo:A Port ahir amb 6.3 s'anava alguna ratxa, peò poca cosa, PUNXADA!
Ara segons windfinder.com sembla que està bufant a Barna (Aeroport) llevant/gregal 17 nusos, a veure si puc fer una navegadeta "last minute".
silent dijo:silent dijo:A Port ahir amb 6.3 s'anava alguna ratxa, peò poca cosa, PUNXADA!
Ara segons windfinder.com sembla que està bufant a Barna (Aeroport) llevant/gregal 17 nusos, a veure si puc fer una navegadeta "last minute".
I tant que he pogut, i gracies a deu!!!! De 17:45 a 20:00 a la Base Nautica de Barcelona amb 5.3 i 105 lites perfecte. Onades per saltar y tantejar algun surf (encara eren petites, pero pujant). A veure demà.... la previ no es tan bona però mai se sap....
fern dijo:silent dijo:silent dijo:A Port ahir amb 6.3 s'anava alguna ratxa, peò poca cosa, PUNXADA!
I tant que he pogut, i gracies a deu!!!! De 17:45 a 20:00 a la Base Nautica de Barcelona amb 5.3 i 105 lites perfecte. Onades per saltar y tantejar algun surf (encara eren petites, pero pujant). A veure demà.... la previ no es tan bona però mai se sap....
Ey! quina vela portaves?, vaig passar per la base y vaig estar una estoneta mirant-m'ho per que ja no em donava temps d'anar a buscar els trastos. Hi havia 5 ó 6 windsurfers i uns quants kites..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.