jordi-navata
Totawind Master
hola obro post per que expliquem com ha anat la navegada d'avui i de demà.
avui dilluns a port, estava el vent molt ratxejat, i el mar molt brut, amb molta onada desordenada, amb alguna sèria realment grossa, i per desgràcia ple de plàstics i troncs, que m'han costat alguna bona catapulta i a la platja molta alga, jo he navegat de 14:30 a 17:00 bona part de la sessió en solitari i al final s'hi ha afeguit en xavi, a part hi havien els de cram que han trobat un dofí petit ferit.
he navegat amb 76 lts i 3,7 a estones molt passat, a estones bé i a altres migenfonsat fins que entrava la ratxa i et trèia volant.
no ha estat el millor dia però sí m'he pogut marcar alguna bona surfejada i algun bon salt que han valgut molt la pena.
demà més, i si tot va bé estrenaré material, que demà en Ramón Pastor ha promés que el portarà.
heu navegat a Pals, com estava avui? suposo que força mogut no?![accidente [46.gif] [46.gif]](/foro/smilies/46.gif)
avui dilluns a port, estava el vent molt ratxejat, i el mar molt brut, amb molta onada desordenada, amb alguna sèria realment grossa, i per desgràcia ple de plàstics i troncs, que m'han costat alguna bona catapulta i a la platja molta alga, jo he navegat de 14:30 a 17:00 bona part de la sessió en solitari i al final s'hi ha afeguit en xavi, a part hi havien els de cram que han trobat un dofí petit ferit.
he navegat amb 76 lts i 3,7 a estones molt passat, a estones bé i a altres migenfonsat fins que entrava la ratxa i et trèia volant.
no ha estat el millor dia però sí m'he pogut marcar alguna bona surfejada i algun bon salt que han valgut molt la pena.
demà més, i si tot va bé estrenaré material, que demà en Ramón Pastor ha promés que el portarà.
heu navegat a Pals, com estava avui? suposo que força mogut no?
![accidente [46.gif] [46.gif]](/foro/smilies/46.gif)
![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
a port el busca donava ratxes de 68 nusos en algun moment.... buffff sou uns cracks tius...
La ratxa a Port era molt forta, la veritat és que jo prefereixo condicions més suaus, per mi les millors sessions son per 4,7 - 5,2 però bé, Port té l'avantatge de ser molt segur si no arrisques gaire, i és el que jo vaig fer, bordos curts sense apropar-me molt a les roques, salts controlats, algun surf i poca coseta més, i si entrava la ratxa doncs cenyir i intentar jibes curts i tancats i si no, doncs "waterjibes"
tot i així vaig haver d'anar un cop a recollir el material a la platja després que se m'escapés en una surfejada a l'alçada de la riera, per sort el material no es va fer res. A veure avui com estarà, aquesta nit ha estat bufant molt fort, fèia temps que estant a casa no sentia tant el vent, i això que aquí estem acostumants i tenim tot preparat, amb doble vidre... però clar, segons he sentit a la radio hem arribat a ratxes de 126 km/h.
mecagoento, m'havia de tocar treballar aquesta setmana
![laleche [smilie=laleche.gif] [smilie=laleche.gif]](/foro/smilies/laleche.gif)
això sí és una taula pura d'onades, pq a la que feia algun bordo una mica llarg per anar a buscar una altra onada per surfeja em passava tothom.
però bé, un altre dia ja tindrem més temps per navegar junts.
bueno, a ver si la próxima vez que subas, podemos navegar juntos y tomarnos luego una cervecita, que el otro día fue visto y no visto.