Travessia de Sant Carles fins Trabu

per mi cap problema per que ho fem aquest dissabte,pero ho trobo yuna mica precipitat oi??
Personalment recomanaria el dissabte 5,mes que res que aixi anem preparant a les families pel viatge,no?que opineu??digueu data.

Per cert Carles tu vens oi???ja tindras preparada la barbacoa a Sant Carles??jejeje,som uns quants aixi que molts red bulls!!!!jejeje,es broma,pero despres podriem fer una paella tots plegats en qualsevol bar d'alla,baratet clar,podriem dir quants serem segur i reservar taula no????i despres a l'aigua tots/es!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Per mi perfecte... Només que he d'organitzar l'expedició a nivell intern (familiar) i fer que s'hi apunti algun amic/ga no windsurfista en condició d'acompanyant de la meva xicota. Això seria l'ideal... Però amb seguretat aquest dissabte no us ho puc dir... Si es pot preparar amb més temps i dir, p.e., de fer-ho aquest MES DE JULIOL, segur que s'hi apuntarà més gent!

Conclusió: el primer dissabte de juliol que entri garbí.

A mi quan vulguessiu, es pot anar a dinar al restaurant d'alla a la platja dels eucaliptus, es la mateixa platja que el trabucador, però més amunt.
Jo no se si navegare, pq el material mes gran que tinc es la freestyle 100 i la6.4 i si esta just. just no anire. pero jo vos acompanyo amb la zodiac, no hi ha problema.

salvipardas dijo:
Per mi perfecte... Només que he d'organitzar l'expedició a nivell intern (familiar) i fer que s'hi apunti algun amic/ga no windsurfista en condició d'acompanyant de la meva xicota. Això seria l'ideal... Però amb seguretat aquest dissabte no us ho puc dir... Si es pot preparar amb més temps i dir, p.e., de fer-ho aquest MES DE JULIOL, segur que s'hi apuntarà més gent!

Conclusió: el primer dissabte de juliol que entri garbí.

Per mi de conya!!! [heavy] [heavy] [heavy]

A quina hora?? a les 9,aixi despres de la travessia naveguem una mica per Sant Carles,i com no un altre spot estudiat a fons oi?

Volver