Vacances a tarifa per l'Agost

carli

Totalwind Gurú
Hola,

Al final ja ho tinc tot arreglat, estaré a Tarifa del 8-18 Agost als bungalows de la tangana a Valdevaqueros.. tinc unes ganes i encara falten uns quants dies pero semblo un nen petit.. [platano] .

Si algu del foro estara per aquelles dates ja ho dirà.

De moment ja he quedat amb Neira que també estara per la zona, i em quedat per trucar-nos.

[windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Espero bones llevantades.

Espero que navegues muuuuuuuuuuuuuucho.

Yo para mas o menos esas fechas tengo reservado un viaje a Lanzarote (Costa Teguise) [000203E9.gif]

Joder y despues hablais de las respectivas mujeres, si tenemos soles [smilie=worship2.gif]

Alextell a Fuerteventura
Enrique a Lanzarote
Carli a Tarifa

No nos podemos quejar....

Hombre, no!!! y se quejaran encima!!!, si las llevamos de vacaciones un un sisitio paradisíaco junto al mar, lo unico que ... "casualmente suele hacer viento" [meparto]

alextxell dijo:
Suerte que ademas no hay un IKA cerca [platano]

[meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto]
tens sort alex!!!!

El vincle de alex amb l'Ikea es curios, deveu tindre un pis de puta mare si sempre que navegues despres la dona et fa anar per la tarda Ikea.........

No no no t'equivoquis, jo he anat 5 o6 vegades en la vida a IKEA i paso d'anar mes, es per fer la conya.
Pero qui diu Ikea diu cualsevol area comercial. je je je je je o a sopar a casa dels sogres, pero esclar amb lo que m'escapo evindement no em puc queixar.

JO per aqestes dates, estare entre Platja d'aro, Chicago i Praga! ole ole

spero que navegis molt ;)

alextxell dijo:
No no no t'equivoquis, jo he anat 5 o6 vegades en la vida a IKEA i paso d'anar mes, es per fer la conya.
Pero qui diu Ikea diu cualsevol area comercial. je je je je je o a sopar a casa dels sogres, pero esclar amb lo que m'escapo evindement no em puc queixar.

Era un dir, ja m'imagino que cada vegada que navegues no vas a l'Ikea, tindries accions segurament si fos aixi.

Es te que cumplir amb la mestressa, si no [smiley_1140.gif]

Normalment no entra aixins, com a inim a mi no m'ha coincidit mai, pero si un dia l'agafas aixins ooooooooooooooooooooooooo
ja et pots morir

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=8&t=48174

Òòòstia p.... quines onades!!!! La perfecció absoluta. però si aquestes onades es baixen soles. OOooHHhhhhh!!!!!!

Per cert, on es navega a Nova York al mes de juliol?

(En fi... que Cabo Verde haurà d'esperar... Aaahhh, quina enveja que em feu.)

Quina pasada, un local d alla (Moncho) ens va dir que hi anesim a la primavera, que s hi feien unes onades imp. Ara ja les he vist, sabrieu dir que ha de cuadrar?

Te lo vas a pasar genial, tarif es un lujo, yo este año tenog las vacaciones en noviembre ais que ya me buscare algún paraíso del wind para entonces.

jo estaré per allá uns dies també a l'agost segur...i si tot cuadra baixaré també uns dies al marroc

waw, quines onades , osites quina enveja em feu tots, tarifa 10 dies qfantastic, per cert sio baixes al marrocx no et pots deixar Essauirà, jop he estat ( encara quen o he navegat) i es un spot marevellós, i la ciutat una delicia, menges pesc fresc que compres directament als pescadors ( previ negociació de preu es,clar) i t'el cuinen allà , una passada.

La intenció és baixar com a mínim tot el mes d'agost i potser també part del juliol...en funció de diferents factors quedarme per tarifa o baixar alguna setmaneta a Essaouira..aquest estiu vull fartarme a navegar.

donçs com agafis aixo.....

http://lucashoot.blogspot.com/

Volver