Vacances?

salvi

Totalwind Hero
Res, que el 4 me'n vaig a Londres i ens hi estarem una setmaneta... Desconnexió total durant uns dies... ok? ;-)

Espero que tingueu unes bones vacances i si són en algun paradís del vent ja ens ho explicareu!

Que vagi molt bé!

salvipardas dijo:
Res, que el 4 me'n vaig a Londres i ens hi estarem una setmaneta... Desconnexió total durant uns dies... ok? ;-)

Espero que tingueu unes bones vacances i si són en algun paradís del vent ja ens ho explicareu!

Que vagi molt bé!

Que t'ho passis molt be per London City i disfruteu d'Anglaterra,sigeu bons i deixeu en bon lloc Catalunya,jejeje,De debo,bones vacances i a disfrutar!!!!i no pensis en el wind,que alla bufa de valent!!!

Disfruta de les vacances a Londres!!! .. jo hi he estat algunes vegades i la veritat es que es una ciutat a la que es pot tornar sovint .. esper que us acompanyi el temps!! [saludo]

Jo ja he tingut les vacances, a El Médano,i ara estic de depre post vacacional ... uff, 8 dies de ven per 4.7 i tabla de 74L .. i ara aqui suant la gota ... 42º marca ara mateix el termometre de la terrassa i ni gota de vent ... [goofy]

jaume dijo:
Disfruta de les vacances a Londres!!! .. jo hi he estat algunes vegades i la veritat es que es una ciutat a la que es pot tornar sovint .. esper que us acompanyi el temps!! [saludo]

Jo ja he tingut les vacances, a El Médano,i ara estic de depre post vacacional ... uff, 8 dies de ven per 4.7 i tabla de 74L .. i ara aqui suant la gota ... 42º marca ara mateix el termometre de la terrassa i ni gota de vent ... [goofy]

Jaume,torna cap el Medano!!!!aqui tampoc bufa res ni ara ni el cap de setmana,nomes pel dijous es preveu una mica de vent (12 nusos)res!!!pero al menys ens banyarem oi?.

Fins aviat!!!!

Bones vacances, jo estare entre barcelona, castello i pobla de segur, caps de setmana i entre setmana currar,

Bon viatge a London.

carli dijo:
Bones vacances, jo estare entre barcelona, castello i pobla de segur, caps de setmana i entre setmana currar,

Bon viatge a London.

Em recordes a Rambo,desaparegut en combat!!!!,quins ulls que et poden llegir!!!!que fas Carli???,fa molt de temps que no et llegeixo,entre que no he entrat massa i estas desaparegut!!!!!.Apa!!!!ens veiem!!!!i si no que naveguis tant com puguis!!!!

Doncs un servidor esta a S'Agaró dia i nit.

Em tingut alguns dies sueltus de vent, pero desde el dia del report res a destacar, excepte ahir, que fotia un ou de vent i no vaig navegar, mai ho hauria dit, per culpa de sortir de festa [bonk] [platano2]

La previ per avui també era bona, tenia pensat sacrificar diumenge i navegar avui pero avui no bufa prou. [aiba]

Estare 4 dies sense portatil

[saludo]

lluis_lovewind7 dijo:
Doncs un servidor esta a S'Agaró dia i nit.

Em tingut alguns dies sueltus de vent, pero desde el dia del report res a destacar, excepte ahir, que fotia un ou de vent i no vaig navegar, mai ho hauria dit, per culpa de sortir de festa [bonk] [platano2]

La previ per avui també era bona, tenia pensat sacrificar diumenge i navegar avui pero avui no bufa prou. [aiba]

Estare 4 dies sense portatil

[saludo]

Anim Lluistranquil,jo fins el dia 15 no en tinc pensat navegar com deu mana,amb 120 o formula pero fins el 15-16 ja no fare mes Km inutilment,a mes si vaig cap a Cambrils no penso fer molt de cas del que em diguin els locals,si veig que esta per 7 i pico sortire amb 7 i pico i ja em poden dir desde boig fins a sonat,el altre dia tots navegaven amb 6 inclos 6.5 i jo amb 5.3 i no vaig fer res de bo,nomes un bordo i res mes,vaig fer la tira de km per res.S'acabat aixo de fer km i no navegar,sortire amb la formula i nomes a Leucate portare la 120 i la 95,a Trabu portare nomes la formula i la 120 amb dues aletes per si bufa fort estant alla,no vull perdre'm cap sesio de les bones mes!!!!

rikywave dijo:
carli dijo:

Bon viatge a London.

Em recordes a Rambo,desaparegut en combat!!!!,quins ulls que et poden llegir!!!!que fas Carli???,fa molt de temps que no et llegeixo,entre que no he entrat massa i estas desaparegut!!!!!.Apa!!!!ens veiem!!!!i si no que naveguis tant com puguis!!!!

Estic liat fent obres a casa per aixo estic desaparegut, no tinc ni el ordinador enchufat, res de res, espero amb la propera setmana acabar-las tinc molt de mono......

Pero ja mi conectat de tant en tant pero vec que la gent tambe esta de vacances pues no sobren molts temes de foro.

Saludos, a veure si podem quedar el dissabte per navegar si pujes fes un truc.....

IIiieepa! Jo ja he tornat de London...
http://salvipardas.blogspot.com/2008/08/una-setmana-londres.html
necessitaré uns dies per habituar-me a la calor... Ja m'han dit que ahir hi va haver garbinada a bcn... Ja tinc ganes de posar-me les piles!!!

Fins aviat!

salvi

Volver