vetat secret sails a la surf alegre

carli

Totalwind Gurú
Hola suposo que esteu al cas.. [sorprendido]

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=7&t=49661

Que opineu, encara que ess tenen que escoltar les dues parts. Tot apunta que han sigut les altres marques de veles que no han volgut que estiguessin ells per la seva politica de venta...

JO ja opinat el el foro general pero aqui he de dir que es una vergonya, que es molt interesant que estiguin el la surf alegre que es una festa del windsurf, el que haurien de fer es el que comenten , anar com a particulars i montar el material i deixar-lo provar, que la platja es de tots.Le sveles tenen una realció qualitat/ preu insuperable. i en els temps que corren es molt interesant. També es veritat que m'agradaria llegir una versio oficial de l'organització. De fet o ja he fet la reserva per la surf alegre i m'agradaria saber la seva politica de qui pot i qui no pot muntar un stand.

Que fuerte.

Yo conozco uno que tiene mucha relación con los de secret, le llamaré a ver si averiguo algo más.

Yo también he opinado sobre el tema, pero realmente me parece fatal lo que han echo. Me parece muy triste que desde una revista nacional se vete a una velera puramente española.

[47.gif]
per flipar, pues desde luego la meva secret si que hi sera a la surf alegre i si algu la vol probar que la provi.

es per flipar sincerament, com no pot estar una marca de les notres terres a l'event mes important del sector que esdeve a la nostra terra...inadmisible

Ja em posaré al dia que fa molt que estic OUT.

Però, vaja... què us he de dir... Una màfia.

No sóc gens marquista, cada cop menys... Vaig amb c2, que està fora del circuit comercial tradicional i amb veles de 2a mà. Però si hagués de comprar nou, aniria a Secret. Per la mateixa raó, el tinglado de la Surf Alegre, em deixa indiferent... L'únic que em motiva, sincerament, és l'ambient, la gent i la concentració.

Jo tinc la Moon en 7m. es una vela free-ride es el que vindria siguet la gator de severne, es una vela totalment trimada (es a dir reforçaca amb l'entramat aquell) es munta amb rdm encara que es pot muntar amb sdm tambe (pero costa una mica mes pasar el mastil pel gratil).
Per lo demes per mi es una vela relacio cualitat-preu excelent, jo la faig servir a partir de 14 nussos fins a 18, si hi han 12 -15 nussos surto amb 8.5.
Tambe l'he probat amb 12 i taula d'eslalom i trobo que no tira lo que a mi m'agrada, pero deu ser per que estic acostumat a anar amb 8.5 amb aquest vents.
Tampoc es una vela pesada, ni nerviosa pero esclar estem parlant de una vela de 7m de free-ride.
L'unic que et puc dir es que et pasis un dia pel bunker i la probis (o a la surf alegre), per aqui vaig penjar un post amb fotos.

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=45644

MOltes gracies Alex, la veritat es que porto 2 anys amb la punyetera oposicio que estic molt out, ja que m'agradaria poguer navegar mes. Aquest juny s'acaba tot i torno al wind amb moltes ganes, em comprare veles secret sail y taula estic entre tabou y startboard. Freeride a topeeee.

Per cert aveure si algun dia ens coneixem ejjeje que no ens separa tanta distancia. [000203E9.gif]

Enrike dijo:
Yo estaba decidido a comprarme una moon 6m pero las tienen agotadas en su web

Yo les mandé un correo preguntando y me han dicho que la semana que viene les llegan ,
yo estaba pensando en una Moon 6,5 para el verano , alguien tiene alguna opinión , también me han
comentado que la Moon 2010 es mas manejable porque han recortado la medida de botavara o algo así , ...???
Nos vemos en la Surf a Velegre ??? [crybaby.gif]

mahalo dijo:
Enrike dijo:
Yo estaba decidido a comprarme una moon 6m pero las tienen agotadas en su web

Yo les mandé un correo preguntando y me han dicho que la semana que viene les llegan ,
yo estaba pensando en una Moon 6,5 para el verano , alguien tiene alguna opinión , también me han
comentado que la Moon 2010 es mas manejable porque han recortado la medida de botavara o algo así , ...???
Nos vemos en la Surf a Velegre ??? [crybaby.gif]

Cierto yo monto la 7m con 1.95 de botavara, cuesta un poco pero se puede intentar el duck jibe

Tengo una Secret Sails desde hace un par de años (Las primeras epic) y en este tiempo navegando con ella he comprobado que está a la misma altura de las grandes marcas. Pienso seguir comprando Secret Sails.
Y en vistas de la actitud de la competencia, aún con más ganas de apoyarles.

Saludos.
Fernando.

En mi club somos 4 ya con secret sails y habia gente que conozco incluso alguna de Tarragona que esperaba la surf para verlas in situ.
En fin mi secret si que estara en la surf alegre, si alguien mas trae alguna hacemos un report "secret, secret sails en la surf alegre" je je je je

JO segurament portare la meva
Ens veiem a la Surf Alegre!! [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Volver