viernes 13 garbinet por Barna-Castefa-Altafulla os animáis

radjo

Totalwind Hero
Bueno ya se puede ver bien la previ del viernes por la tarde entre Barna y altafulla un garbinet parece que entrará, SE ó SO.

En fin a ver si hay suerte y quien se anima a navegar el viernes así se llega a la PWA con los deberes hechos habiendo navegado,

Buen viento para el viernes!!!!!!

Vivo en la mora tocando Altafulla y en la mora es donde normalmente navego, aunque como trabajo en barna y el Viernes salgo a las 15.00h, lo que hago normalmente si hay previ es pasar por Gavá y castefa y sitges bordeando la playa por si entra con el material en la furgo, me he cambiado el Nissan, por una monovolumen grande y meto todo el material dentro

paro o en Gavá o en castefa o en sitges y si no me voy pa casa.

El viernes pasado navegué en casa (la Mora cerca de altafulla)ya que cuando pasé por castefa no habían apenas 10 nudoss y en Altafulla navequé con 5m y tabla de 80l hasta las 20.30 a placer, yo creo que entraban entre 20y 25nudos.

quedamos el viernes...

Jo avui a Barcelona he triomfat... demà com a molt a passejar el gos. Estic trencat!

Molt bé per Windguru, últimament va finíssim!

Aprofiteu si podeu!!!

Per cert, quants nusos hi havia vui a Barcelona... Perquè l'anemòmetre no marcava més de 12 però anava com un coet amb 6.5. Windfinder ha marcat 18 nusos (???). He vist gent amb velotes i un company amb vela de 10m2!!! [ojos2] [ojos2]

Ah! i el Camilo anava, diría, que amb 14 metres [risas] [risas] [risas]

Jo no navego a Barcelona amb wind desde que feia vela a l'estiu al CMV i vaig probar-ho per primera vegada! Ni dir que per aquell temps el maxim que vai aprendre va ser anar d'un punt a un altre i tornar amb algunes dificultats! (per suposat sense planejar, nomes amb portavions i vela petita!

Pero es una mica complicat no?? con no tinguis lloc per cambiarte i deixar el material esta xungu! Ni dir si el guardes a casa i has d'atravessar mitja ciutat! Com dimonis hos ho munteu??

Jo tinc els trastos a la Base, ja ho sabeu.

I mira, avui m'han clavat una multa per aparcar el cotxe davant la Base (havia de transportar material). A dins la Base no s'hi cabia... a més si tothom aparqués a dins seria un catxondeig... tot i que hi ha "VIPS", particularment dos, que entren al recinte de la Base, deixen allà la furgoneta, decarreguen, munten... naveguen i ningú els hi diu res...!!!!!

quina sort que teniu alguns!!!

pq a Girona no hi ha mar o un llac?? jEjE

m'alegro per vosaltres!!

ekualo dijo:
quina sort que teniu alguns!!!

pq a Girona no hi ha mar o un llac?? jEjE

m'alegro per vosaltres!!

Bones,com que a Girona no teniu ni llacs ni platges????!!!!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] A veure,molt a prop teniu,l'estany de Banyoles,la Platrja de Sant Pere per no dir un mon de platges,be Sant Pere aquest cap de setmana no ha estat molt fi que diguessim,dissabte uns 10 nussos amb estones de 13-14 i el diumenge ...... val mes no parlar-ne,jo he tingut mala sort,vaig arribar alla a les 16 hrs vaig veure l'Eugeni,tot un geni,i vaig fer un vol per la platja buscant desesperadament l'€nrique,(no el vaig trobar)em vaig quedar sense bateria al mobil i no vaig poguer avisar ningu,dinar,donar un altre tomb i cap a casa,pero a Girona teniu un mon de spots bons (per no dir molt bons) a 1/2 hora de cami....aixo es ficar-se'n el neopre carregar el cotxe i sortir embalat!!!!! [bonk] [bonk] [bonk] [heavy] [heavy] nomes em queda una alternativa,esperar el proper cap de setmana e intentar convencer la dona per anar a Trabu,sio la feina m'ho permet es clar!!!!.Ja se que tinc quie estudiar pero em sembla que per Sant Joan pintara molt pero que molt be per a tots/es,ja començo a tenir ganes de treure la 5.3 (Manic)per tastar a veure com de potent es,acabada de comprar de 2ªma,que la cosa no esta massa fina....doncs be,ens anirem veient pel foro!!!! [heavy] [heavy] [heavy]

ome...el llac de banyoles crec que esta prohibit practicar windsurf....
i lo de les platjes, si esta a prop, pO el material el tinc a un altre lloc i clar...entre ke vas a buscarlo, i tot...ia as de plegar pq tens obligacions xDxD

pO enu...ara es estiu...ara em more, i sino menvaig a tarifa xDxD

ames, io tmb tinc x estrenar un no expresion 5.7 i una jp de 91l

Volver