ekualo dijo:
quina sort que teniu alguns!!!
pq a Girona no hi ha mar o un llac?? jEjE
m'alegro per vosaltres!!
Bones,com que a Girona no teniu ni llacs ni platges????!!!!!!
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
A veure,molt a prop teniu,l'estany de Banyoles,la Platrja de Sant Pere per no dir un mon de platges,be Sant Pere aquest cap de setmana no ha estat molt fi que diguessim,dissabte uns 10 nussos amb estones de 13-14 i el diumenge ...... val mes no parlar-ne,jo he tingut mala sort,vaig arribar alla a les 16 hrs vaig veure l'Eugeni,tot un geni,i vaig fer un vol per la platja buscant desesperadament l'€nrique,(no el vaig trobar)em vaig quedar sense bateria al mobil i no vaig poguer avisar ningu,dinar,donar un altre tomb i cap a casa,pero a Girona teniu un mon de spots bons (per no dir molt bons) a 1/2 hora de cami....aixo es ficar-se'n el neopre carregar el cotxe i sortir embalat!!!!!
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
nomes em queda una alternativa,esperar el proper cap de setmana e intentar convencer la dona per anar a Trabu,sio la feina m'ho permet es clar!!!!.Ja se que tinc quie estudiar pero em sembla que per Sant Joan pintara molt pero que molt be per a tots/es,ja començo a tenir ganes de treure la 5.3 (Manic)per tastar a veure com de potent es,acabada de comprar de 2ªma,que la cosa no esta massa fina....doncs be,ens anirem veient pel foro!!!!
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)