viernes 2 garbinet

not

Totalwind Legend
Sembla a ser que divendres pot entrar garbí, poder avui i demá també mes fluix....

SI es aixi voldria dir que ja ho tenim aqui!!!!!

Benvinguda la primavera eolica!

per demá:

display_map.php

Bon avís de previ Dani, gràcies al misatge he pogut navegar avui a Castelldefels, demà no puc navegar, però divendres sí, s´haurà d´anar [sherlock.gif]

Untitled-1.gif
Windguru está donant la màxima per el dissabte matí. [sherlock.gif]

Caldrá estar atent tots els dies...

Alex16 ahir estaba especialment guapo per aprendre. Vent molt constant moderat trencant 0 i mar pla, que mes vols?

Meteosim dona per avui bon vent, pero ja sabem que sempre es molt optimista...
display_map.php

Zgrib dona ok per dema´...sempre es mes del que posa.
zgrib.gif

12 nusos a malgrat, de moment arrenca abans que ahir.

D'aqui una hora per 6.7 [applaudit]

Mientras algunos andan con 6.7 los "hombres" montamos 11mts.... Hoy buena sesion de formula,

mañana el dia clave y van 2 de 2

Doncs sembla que avui és el dia D!
Ahir vaig navegar a Kastas, jo m'esperava que fos com abans d'ahir (17 knots) que no vaig poder anar-hi, però va quedar un dia força fluixot; encara que al final es va animar una mica i no va estar malament

14-16 a malgrat , sembla que ja va aixó... 17-19 a palamos!

Gran dia avui per 5.7... llastima el gripasso que porto!! no estaba al 100% ni al 50% [applaudit]

Per 8 a Castas pero plat, plat, plat. Ja no recordo el qur son les onades.
Per cert com corra la Falcon 105 es un misil.

Doncs a Kastas no ha matat. Ha fet com tots aquests dies de pujar al final del dia, però vaja m'esperava més d'aquest divendres. Encara que sempre hem d'estar agraïts a 10 que bufi [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [meparto]

Bdn muy bien sobre todo al mediodia aunque el viento un poco cambiante, primero un poco justo para 6m luego se ha puesto fuertecillo para 6, luego parece que se acababa y he montado 7.5m pero a vuelto a subir y he estado media hora bastante bastante pasado con 7.5m [roto2gay.gif]

mariocitys dijo:
Doncs a Kastas no ha matat. Ha fet com tots aquests dies de pujar al final del dia, però vaja m'esperava més d'aquest divendres. Encara que sempre hem d'estar agraïts a 10 que bufi [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [meparto]

Amb quina vela anabes? Jo amb 8m i taula de 100ltrs d'eslalom no he parat de planejar.

Yo tambien estuve ayer en castelldefels, y con 6.9 muy muy justo, planeando solo los ratos que mas soplaba, de 1 a 2 para mi lo mejor, unos 14-15 nudos constantes, una pasada.

Saludos

Anava amb 7m i de planejar, planejava. El que passa és que m'esperava que fos un big day i al final es va quedar en un dia normalillo, normalillo. Tinc ganes d'enganxar un dia fortet

alextxell dijo:
mariocitys dijo:

Amb quina vela anabes? Jo amb 8m i taula de 100ltrs d'eslalom no he parat de planejar.

hoy en barna al final ha entrado juuuustito de garbi, y sobre las 16h entró de ponente chulo chulo, super racheado pero bastante fuerte
primer vuelo con la formula, acojona [sorprendido] .... sobre todo si no sabes aterrizar [big-laugh]

Volver