Viernes Garbí?

dirás como Alex que no se pierde una, yo el viernes termino de currar a las 15.00h con lo que si entra a las 16.00 podría estar navegando...

bufffffffffffffffff sera un dia per estar atent tot el dia aviam si entra.

La previ no está nada clara para el viernes el SO se ha desvanecido, lo único que está claro es que entra tramontana en el norte todo el día, lástima que no sea el sábado...

TRamontana n el norte? vamos que nos vamossssssssss

tramontana pero solo mañana..... ummmm no se no se.... ;) com diu alex caldrá estar ben antent! i sense massa compromisos! [saludo]

Jo de moment vaig mirant port de la selva en teoria aquesta tarda ja ha d'entrar. I sobretot avans de sortir mirar tambe, encara que la ultima vegada no marcaba res i al final va entrar.
De moment esta de "N" pero nomes 3knots

Ja esta de tramontana a port, aixo si de moment 6 knots

Por la previsión tanto la tramontana de port como el mestral de riumar parece que duraran todo el viernes y sábado por la mañana, creo que el viernes es una opción segura tanto un sitio como otro.

pero el sábado nada de nada

Vols dir que arribara a Pals. De moment a Port 17 knots de tramontana estic per marxar ja ainssssssssssss

alex el busca marca 13n raf de7-20 a port
9 a empuries
4 a pals

17-20 a port.... [saludo]

jo no puc anar-hi, pero els que feu bona vida.....

PORT ha estat molt ratxejat, jo hi he anat al mig dia i ha sigut el pitjor moment [crybaby] en la ratxa s'anava molt bé, però quan parava a fer el "submarino" fins arribar a la platja, he quedat destroçat de braços i cames. He marxat cap a les 16:00 per tornar a treballar, força mosca pq havia tornat a pujar, però la feina és la feina.

Bon dia a Port ratxejat com diu el company, pero es que ell ha agafat el pitjor moment. Ha estat b fins a les 14:00 mes o menys, despres baixades i pujades ara si a la ratja ara a surar: Ha sigut el moment de canvi de taula i.... ja feies tot el bordo encara que baixes una miketa el vent. Despres a les 16:00 ha tornat a pujar, perfecte de nou amb 5.8 i 90 (en obastantes ocasioons pasat de vela) En resum un bon dia amb calor i unes cuantes veles al aigua.
Sort per els de dema.

Volver