TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• El racó català / Rincón catalán

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #88504  por Alfred Bantet del Nord
 Mayo 11, 2007, 1:56 pm
Bon dia minyons i minyones!

Sóc l'Alfred Bantet, tinc 71 anys i sóc fill de Llagostera (Baix Empordà) i barceloní d'adopció.

Visc a la falda del Tibidabo, des d'on cultivo el meu hortet i observo el temps com passa. Practico el windsurfing des que un bon amic em va regalar una Windsurfer original, però ara no us vull cansar parlant de la meva humil persona.

Anem al gra, com se sol dir. Des d'avui i perquè sóc un gran seguidor d'aquest fòrum de windsurfing m'encarregaré de donar-vos el parte meteorològic del cap de setmana.

Abans que res, cal precisar que lògicament no sóc infal.lible, així que no em feu cas del tot, però sí que em veig capaç d'indicar-vos els llocs on podrem gaudir del nostre esport favorit perquè, una altra cosa no, però em considero una persona prudent.

Observo, ja us ho he dit, el temps com passa. Essent jubilat m'ho puc permetre. M'apassiona, d'altra banda, la meteorologia, m'agrada predir el temps i sovint l'encerto.

El vent no és fàcil de predir, però (i ara ja m'estreno en les meves competències) per aquest cap de setmana primaverenc - concretament Diumenge - s'espera que bufi vent de component sud, amb predomini de migjorn i garbí. Probablement xaloc fluix a la costa central.

Esperem que s'imposi amb força el garbí de Malgrat fins a Port de la Selva, que, sembla, pujarà en intensitat a mesura que ens acostem al nord.

Que tinguem un bon windsurfing!

Alfred Bantet del Nord

#88578  por alberto7
 Mayo 11, 2007, 10:37 pm
Este finde parece que na de na! [muro] . Por el norte aun habra un f4 como mucho y no entrara muy bien... creo que del sud. [aiba] . Esperemos que fallen las previsiones... [saludo]

#88899  por salvi
 Mayo 14, 2007, 3:39 pm
Las previsiones indicaban para domingo 13 garbinazo de malgrat a Port de la Selva. Y así fue.

Alfred Bantet del Nord tampoco se equivocó. La experiencia es un grado.

salvi

#88907  por Lluis_CB
 Mayo 14, 2007, 4:20 pm
A sant feliu de guíxols va entrar un garbi de 30 nusos perfecte!!

#88984  por pedro30bcn
 Mayo 14, 2007, 9:02 pm
muy bien abuelo!!! el domingo entró tb en kastas

siga asín jefe
 #89039  por dtrescue
 Mayo 14, 2007, 11:39 pm
Alfred Bantet del Nord escribió:Bon dia minyons i minyones!
Practico el windsurfing des que un bon amic em va regalar una Windsurfer original...
[ojos2] [ojos2] [ojos2] 71 Anys!!! Molt be, Alfred. I encara et ficas a l'aigua?
Com ho tenim per el proper cap de setmana?

#89115  por pedro30bcn
 Mayo 15, 2007, 12:01 pm
te lo crees todo.

por cierto 10 kts en kastas ahora... esta tarde habrá garbinada

saludos desde el bunker [heavy]

#89272  por dtrescue
 Mayo 15, 2007, 9:16 pm
Pedro, y que quieres que haga yo con 10 nudos? Que me compre una cometa? [qmeparto]
He pasado a las 14 h. por el bunker y casi ni me bajo del coche. Eso si, estaba la playa para darse un buen baño. Lástima tener que currar.
Espero que el viernes esté más animado. :mrgreen:

#89353  por pedro30bcn
 Mayo 16, 2007, 10:34 am
si hijo.... comprate una cometa

#89456  por jordi-navata
 Mayo 16, 2007, 6:35 pm
Estimat Alfred Bantet del Nord, com està la previsió d'aquest cap de setmana? tornarem a tenir un ventet fred del nord a l'empordà ?

#89540  por dtrescue
 Mayo 16, 2007, 10:39 pm
pedro30bcn escribió:si hijo.... comprate una cometa
Tu primero! ¿O ya tienes una? [qmeparto]

#89662  por noah
 Mayo 17, 2007, 1:15 pm
..com va molar el garbí del altre dia, a Pals anàvem amb 4.7 a estones passats... i un garbí molt matiner, a les 9 del mati ja fotia canya!!
Ojalà fos sempre així... [muro]

Avi Vicenç, ¿previ pel pròxim? (a part dels 10 nussos del búnker...)
 #89864  por Alfred Bantet del Nord
 Mayo 18, 2007, 2:42 pm
jordi-navata escribió:Estimat Alfred Bantet del Nord, com està la previsió d'aquest cap de setmana? tornarem a tenir un ventet fred del nord a l'empordà ?
Fillets i filletes,

Des del porxo de la meva caseta a la falda del Tibidabo, el núvols em parlen amb ses capricioses formes. Una benèfica brisa de mar acaricia les hores prèvies a la migdiada. La llum d'aquest cel de maig m'alegra l'ànima. Assegut a la meva cadireta de vímet, una camamila que encara fumeja i el portàtil a la falda em deixo amorosir per la flaire de les margarides que l'aire primaverenc em porta. La delicada cantarella dels pardalets m'apareix com una subtil música de la natura.

Alço de nou la vista al cel, prenc un glop de camamila i és ara quan escric amb il·lusionat delit que:

Diumenge, garbí a Port i la Catalunya Nord. Garbinet probable a partir de Pals cap amunt.

Ja m'ho sabreu dir. Avui estic inspirat.

Que passeu la tarda d'aquest divendres de la millor manera que pogueu i reserveu forces per Diumenge: ventet càlid del sud oest, ventet càlid de garbí.

Ens veiem a l'aigua amics del windsurfing!

Alfred Bantet del Nord

#89872  por salvi
 Mayo 18, 2007, 3:07 pm
Estimat Sr. Bantet,

Comprenc que estigueu inspirat, però potser els efluvis de la camamila l'il.luminen un pèl massa. No s'ho prengui malament, però el vostre parte, senyor Bantet, amb tots els respectes, no l'acabo de veure tan clar.

¿Potser algun tèrmic a Sant Pere?

Una abraçada i estigui bo, senyor Bantet.

Salvi
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20