TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• ¿Quina va ser la vostra primera taula?

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #165719  por salvi

Quina va ser la vostra primera taula?

Una Ten Cate Runner... Media més de tres metres, vibrava al mínim cop i es deformava si la subjectaves massa fort amb les corretges a la baca del cotxe. Pesava uns 15 kg... Dubto que ningú recordi el model.

I d'això fa........

salvi
 #166197  por Eugeni

Y tant que el recordo, yo soc de la ameixa epoca.
La meva priera tabla va ser una francesa de nom desconegut, que pesaba una tonelada, y dura comuna pedra, despres quan ja vaig aprendre una mica vaig adquirir una Mistral kailua, una maravella de tabla de l'epoca, de uns 3,60m i uns 15kg. de politilé.( si no recordo malament).Si trovo penjare fotos.
Salutacions
 #166230  por Lluis_CB

Mmmm... com que portu poc navegant, puc dir, no sense orgull, que jo he comensat directament amb material modern.

La meva primera tabla, una -- Freestyle 105L
 #166277  por Eugeni

HOla, jo tinc una bic electric, una maravela de taula, em fa pena vendre-la de fet encara navego amb ella (l'altre dia al trabucador per exemple)es una taula rapida i bastant polivalent. la he intentat substituri per una sailboard freewave de 90 L pero cada una te el su espai.
Salutacions
 #166300  por jordi-navata

jo vaig començar amb una windsurfer del meu pare, necessitaves dues persones per portarla a l'aigua i una vela de les triangulars, després vaig comprar una Jo's boards i vela gaastra "toticolori". La taula està en perfecte estat, i encara l'he tret a navegar algún dia. [heavy]
 #166740  por Eugeni

i tant, nosaltres la portavem al cap o al braç , basicament al cap , eres massa pesades i amples pels nostres petits baraços, Sera per aixo que no he crescut mes??
 #167506  por rikywave

[sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] No se si recordareu aquelles taules que es deien Windsurfer,ja parlo de fa uns 20 anys mes o menys,despres vaig tenir una Bic,i feia servir molt un parell de taules que no eren meves pero una tenda que estaba situada al Paseig Maritm de Mallorca i venia taules i Jaguars,no es broma,venia cotxes i taules de windsurf (Mistral) em deixaven les que per mi eren de les mijors,Mistral Malibu i la Mistral Diamond Head.Quins records mes macos oi???quines taules aquelles!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby] eren rapides i duresssss.Uffff!!!!quines taules!!! [chulo] [chulo] [pc]
 #167606  por Ptl11

La meva va ser una Bic Rock (em sembla) només uns 140l. Ja sé que no és la millor taula per començar, però era heredada del meu pare.
 #167780  por salvi

És molt probable que en aquest "arxiu històric de taules" hi trobeu la vostra primera taula. Si la trobeu, pengeu-ne la foto!

http://www.surfspullen.nl/p/archief/arc ... ab=archief

Una Astro Rock del 95!!!

Imagen

Lengte: 285 cm
Breedte: 61 cm
Volume: 125 liter

Gewicht: 8,9 kg

Vinbox type: Trimbox
Standaard vin:
Race 33cm
 #167781  por salvi

Flipeu, jo aquesta la havia vist a algun guiri cap a l'any 1995.

Imagen

Lengte: 377 cm
Breedte: 64 cm
Volume: 249 liter

Gewicht: 13,2 kg

Standaard vin:
Concrete Wave: RaceB80 XXL