TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Surf Alegre '08

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #166032  por salvi

Tal i com ens informa l'Enrike:

La Surf alegre 08 está ya cerca.

Un año mas tendrá lugar en las instalaciones del Camping La Ballena Alegre.
Esta temporada la PWA vuelve con la Slalom Costa Brava 2008.
El evento se celebrará durante los días del 10 al 15 de Junio del 2008.
 #166079  por Lluis_CB

Aquest any no mel penso perdre!!
 #166241  por Eugeni

Jo tapoc m'el penso perdre,de fet intntaré ft tot el cap de setmana en el camping, per que aixi sigui un dia complert!!, aixo si no pujo ja el divendres a la tarda
Salutacions [big-laugh]
 #167399  por carli

Bones, jo ja he fet la reserva el camping,

Ja ens veurem
 #168391  por Javi#10

Yo no se si podre ir, tengo que estar pendiente de mis preciados examenes... [sorprendido]
El camping se llena?? es que si voy tendria que ir al camping y la verdad es que...quiero ir!!! Tendre problemas de sitio??
 #168396  por Enrike

Javi#10 escribió:Yo no se si podre ir, tengo que estar pendiente de mis preciados examenes... [sorprendido]
El camping se llena?? es que si voy tendria que ir al camping y la verdad es que...quiero ir!!! Tendre problemas de sitio??
Creo que no tendras problemas de sitio, de hecho si no recuerdo mal habilitan una zona especial de acampada solo para la surf alegre
 #169322  por rikywave

Veeeeeeeeeenga yo tambien ire!!jejeje [meparto] en serio,yo tambien ire tengo ganas de verlos en accion,mi mujer ya los vio en el Indoor que se hizo hace unos años ya,y quedo bastante impresionada,este año la meto de lleno en el tema,a ver si la convenzo para que naveguemos juntos!!!! [sing] [platano2] [platano2] [platano2]
 #176915  por salvi

Si es preveuen unes condicions mínimes de vent jo pujaré el 14... visita llampec d'un dia.

És una oportunitat única per navegar junts... envoltats d'afició, ambient pro i stands amb totes les novetats en material!

Ens veiem a la Surf Alegre? [sing]
 #176956  por carla

Espero q ens veiem...
Crec q deixare de estudiar un dia i m'hi passare.. en tinc moltes ganes
pero els merda examens :SS

BON VENT,
espero poder-hos veure aviat a l'aiguaa
 #176964  por Jaume

salvipardas escribió:Si es preveuen unes condicions mínimes de vent jo pujaré el 14... visita llampec d'un dia.

És una oportunitat única per navegar junts... envoltats d'afició, ambient pro i stands amb totes les novetats en material!

Ens veiem a la Surf Alegre? [sing]
Segur que farà més vent que a Korea, on no han pogut fer ni una sola màniga [muro]
 #176991  por salvi

carla escribió:Espero q ens veiem...
Crec q deixare de estudiar un dia i m'hi passare.. en tinc moltes ganes
pero els merda examens :SS

BON VENT,
espero poder-hos veure aviat a l'aiguaa
Iepa! És el que faré jo: cancel.lar-ho TOT durant 1 dia.

Ens ho mereixem, no?

Així de pas tb ens posem una mica al dia de l'actualitat de la PWA... Ah! Jaume, tindreu cobertura informativa des del mateix focus de l'atenció mundial del windsurf (si hi vaig prometo crònica periodística i fotos): Sant Pere es converteix en un spot internacional durant uns dies!
 #176996  por Jaume

salvipardas escribió:Iepa! És el que faré jo: cancel.lar-ho TOT durant 1 dia.

Ens ho mereixem, no?

Així de pas tb ens posem una mica al dia de l'actualitat de la PWA... Ah! Jaume, tindreu cobertura informativa des del mateix focus de l'atenció mundial del windsurf (si hi vaig prometo crònica periodística i fotos): Sant Pere es converteix en un spot internacional durant uns dies!
I amb sort quadrará un nortet o una bona marinada [qpasaneng2] [qpasaneng2]
 #177087  por Enrike

Jo pujaré segur tot el cap de setmana, ja he fet la reserva al camping la ballena
 #177097  por Lluis_CB

Jo esque... els companys del cole volen fer una festa de comiat de tot el curs el dia 13... [bonk] [bonk] [bonk]

No se jo si podre venir [qmeparto]