TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Surf Alegre '08

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #178707  por Eugeni

JO quasi segur que pujo, intentaré pujar tot el cap de setmana de divendres tarda- nit a diumenge, si no puc segur que pujo el diumenge. enncara que estic movent mar terra i aire a la feina per poder anar fins demâ no ho sabre definitivament [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby]
Bon vent i Bon windsurf
 #179424  por Eugeni

JO l'any passat vaig provar la sailboard tarifa en l'estant que tenen muntat els de sailboardgirona ( gent molt amable i amb molt bon rotllo) i ves per on ara , com ja sabeu en tinc una [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]
La veritat es que va molt be provar el material, sobretot diferent material així te'l compres mes convençut, a mes pel programa pot ser divertit i si som uns quants del foro encara millor.
Salutacions i bon windsurf
 #179589  por salvi

A mi de veritat que em faria molta gràcia provar una longboard...

A vosaltres no?
 #179590  por salvi

Enrike escribió:Aquí os pongo un link con el programa de la surf alegre 2008.

Parece que tanto el sabado como el domingo se podrá probar el material de los expositores:

http://www.ballena-alegre.es/costabrava ... 186&area=A
Moltes gràcies Enrike. De totes maneres NO tots els stands són massa partidaris de deixar provar material. És més hi ha marques que no els mola gaire... Us ho dic perquè no us endugueu un "xasco".

Però potser ens faran més cas si hi anem en grup... o potser no...
 #179940  por SíLviA

Nooooooooo [aiba] jo estic d'examens [crybaby] Els universitaris som uns pringats... [muro]
 #179994  por ekualo

ja ves!!!

com a universitari....tmb tinc exams...xO el diumenge segur ke mescapo, tot i ke no i sere a primera ora del mati pq la meva novia es tira en parapent....i vol ke la vegi...espero ke bufi tard!!!!

ens veiem alla!!!
 #180200  por rikywave

Marius escribió:Ens hi veurem tots! no oblideu saludar i així ens coneixem les cares!

Tampoc us perdeu la barbacoa i la festa de nit... sempre hi ha sorpreses... :mrgreen:
Quin dia es la barbacoa?dissabte o diumenge?no me la vull perdre!!!fins i tot a lo mijor em quedo per allar a dormir i tot,deixo a la famili a casa,(aixi descanso una mica de sentir les queixes de la dona)jejeje,es broma,pero a lo mijor em quedo per alla,segur que vaig el dissabte,diumenge a lo mijor...?????.Aixi que fins aviat!!!!! [saludo] [saludo] [big-laugh] [big-laugh]
Pre cert Marius!!!molt maca la nova Sailsboard!!!Felicitats!!!

JP 120lx-cite,F2 sputnik,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
Imagen

I was born for windsurf!!!![/quote]
 #180268  por Eugeni

QUins records de la meva època Universitària..., i si un del malsons era que el surf alegre esta posat en plena època d'exàmens [muro] [muro] [muro] [muro], ara alguna vegada si que feia una escapadeta :mrgreen: :mrgreen: [platano2] [platano2] [platano2]. Segons el programa la barbacoa es la nit dels dissabte al diumenge. Jo pujare el dissabte pel matí aviat i segurament em quedaré a dormir. AIxi.. [copas] [copas] [copas] [smilie=drink.gif] [smilie=drink.gif] [porreta] [cervezas] [cervezas] [platano2] [platano2]
Salutacions i Bon Windsurf
 #180861  por Lluis_CB

Bueno, jo m'he d'anar plantejant el planing!

EL 12 acabu la sele! Llavors ja estare lliure (fins al setembre... xk a mi aixo de la sele es com un nus al coll.. segu k suspenc [crybaby] )

A mi em molaria quedarme al camping la nit del dissabte (potser divendres també, depen de l'hora que pugi de bcn i el planing que hi hagi), a mes aixi no dependria dels pares per pujar 2 dies seguits xD

Algu pensa acampar por ai? kin plan hi ha?? xD [bonk] [bonk] [bonk] [bonk]
 #182518  por SíLviA

Potser m'hi passo Dissabte! [platano2] (tot i tenir examens [meparto]).

Ens veiem x alla!!! Per si algú em veu... soc morena amb el cabell de llarg pel coll [risas] així ens coneixem tots!! Bon vent!!! [qpasaneng2]
 #182569  por salvi

Bé, espero, desitjo que la vaga de transportistes se solucioni aviat en benefici d'ells i de tots... perquè sense carburant difícilment arribarem a Sant Pere... [sorprendido]
 #182636  por rikywave

SíLviA escribió:Potser m'hi passo Dissabte! [platano2] (tot i tenir examens [meparto]).

Ens veiem x alla!!! Per si algú em veu... soc morena amb el cabell de llarg pel coll [risas] així ens coneixem tots!! Bon vent!!! [qpasaneng2]
Perdona Silvia,buena descripcion tuya,supongo,pero no es mas facil decir que te pasaraspor la bandera que pondra Salvi???bueno,por si no lo sabes (que es factible)Salvi pondra un bandera para tener una localizacion y punto de referencia intentara que sea roja,y comentod de quedar alli,ya tienes una referencioa para localizarnos a todos,rondaremos por alli,por si la bandera no puede ser roja Salvi avisara!!!!Nos vemos en la Surf!!!