TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Surf Alegre '08

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #182641  por SíLviA

jajajajajaja no lo sabía [aiba] que desastre [meparto] pues si me paso, buscaré la bandera!!! bueno, ahora sabeis que si va una chica con esa descripcion quiza sea yo jajaja [risas]

Bueno, espero que ens veiem allà i sino, passeu-ho molt bé!!! [platano2]
 #182658  por salvi

A més la majoria tenim els mòbils... per si no teniu el meu: 661246020
 #182677  por rikywave

SíLviA escribió:jajajajajaja no lo sabía [aiba] que desastre [meparto] pues si me paso, buscaré la bandera!!! bueno, ahora sabeis que si va una chica con esa descripcion quiza sea yo jajaja [risas]

Bueno, espero que ens veiem allà i sino, passeu-ho molt bé!!! [platano2]
No!!No!!! [rambo] [rambo] [rambo] no esperes!!! nos veremos alli!!!has de venir!!!prohibido perderselo!!!!ya hay uno que falta y no pueden faltar mas,no hay excusas posibles,es una trobada que ninguno del foro se puede perder,adems navegaremos seguro,me han comentado que habra tramontanita casi seguro,ahora mirare el windguru pro para dar parte metereologico.Bueno me parece que ya no queda nada mas para comentar,bueno si,mi mobil es el:660.190.673 pero me pareceque ya lo teneis todos/as pero por si acaso lo he puesto,ok?espero veros a todos/as por alli,un abrazo que este finde navegamos!!!!!!!yujuuuuuuuuuuuuuuuu.
 #182695  por ekualo

Jo, segurament pujare el diumenge xl mati, pero no se si amb material o no, pq veig poca previsio :(

ja buscare la bandera!!!
 #182852  por salvi

Imagen

Les bèsties de l'slalom en acció al golf de Roses.

45000 euros estan en joc.

Lluitant sense pietat, trobarem a Sant Pere Pescador els noms més destacats de la competi mundial:

Antoine Albeau F-192 (Starboard, NeilPryde),
Imagen

Micah Buzianis USA-34 (JP, NeilPryde, MFC),
Imagen

Kevin Pritchard (Starboard, Gaastra),
(....... i ja continuaré quan tingui un moment lliure...)

Finian Maynard (NeilPryde),

i La LLegenda, Bjorn Dunkerbeck (T1, North Sails).

Entre la flota femenina, la suïssa campiona del món

Karin Jaggi (F2, North Sails)

Valerie Ghibaudo (Tabou, The Loft)

Sarah Herbert (Starboard, Naish).
 #182941  por Lluis_CB

Ep! T'has deixat la més important! La Iballa "morenotwin" [ojos]
Adjuntos
aloha06_iballa.jpg
aloha06_iballa.jpg (46.61 KiB) Visto 190 veces
 #183013  por ekualo

Bona observacio LLUis!!

la moreno es la millor....i sta....aMMMMFFFF... no+ i vaig per veurela....enu i tambe x tutom!!!

ens la veiem
 #183073  por salvi

Realment amb aquests premis en metàl.lic ser el millor del món deu resultar rendible... No m'estranya el nivell de competitivitat que genera (també!) el nostre esport entre l'elite professional.

I veient com se les gasten a l'aigua els nostres riders locals, el dia que reparteixin $$$ farà por de veure'ls!!! :mrgreen:
 #183082  por Lluis_CB

Parlem de logistica de cara al dissabte:

Amb banyador o neopré?? (fa massa que no mullu ja!)

Quin material penseu portar?

i la gent on es cambia (en cas de na amb neopreno) en pilotes a la platja, cotxe o per algun lloc del camping?

Hos quedeu el dissabte tot el dia? durmiu també? diumenge hi sereu??

Ho dic també perque els meus pares voldran tornar a casa i si per la nit hi ha sopar festa i tal no se si em podre quedar o algu [muro] [muro]

Es hora d'anar concretant aquests aspectes, ara que hi som a temps!
 #183087  por ekualo

diria que per canviarte, hi ha uns banys per alla aprop de l'exposicio de material de windsurf.

Jo crec recordar que cada any que hi ha la surf alegre vaig amb banyador i lycra de neopre.

pel que fa el material, nuxe que portar encara....com esta la previ?
 #183089  por salvi

lluis_lovewind7 escribió:Parlem de logistica de cara al dissabte:

Amb banyador o neopré?? (fa massa que no mullu ja!)

Quin material penseu portar?

i la gent on es cambia (en cas de na amb neopreno) en pilotes a la platja, cotxe o per algun lloc del camping?

Hos quedeu el dissabte tot el dia? durmiu també? diumenge hi sereu??

Ho dic també perque els meus pares voldran tornar a casa i si per la nit hi ha sopar festa i tal no se si em podre quedar o algu [muro] [muro]

Es hora d'anar concretant aquests aspectes, ara que hi som a temps!
Això això, parlem-ne!

Jo neoprè curt... avui anava molt bé i gens de fred.

Material... Jo portaré 6.3 i 5. Però sempre és millor mirar la previ el dia abans i filar més prim. O portar tot el material que tinguis...

Dues taules: 90 i 115.

Jo em canvio al cotxe, però sempre acabo ensenyant el cul. Senzillament, passo.

Jo pujo dissabte, navego, saludo a tothom que pugui per descomptat! i cap a casa que la dona m'espera :mrgreen:

Fins dissabte!
 #183097  por ekualo

jO, pujo diumenge, ja que disbte auria i aig d'estudiar (merda d'exams)

pel material, dubto que el porti, pq no veig molta previ, pero si el pujes me decantaria per la taula de 115, i dues veles : 6.4 i 5.7

la previ marca que pel diumenge hi haura vent del sud, pero mol poc, pero a st pere mai se sap ;)
 #183254  por rikywave

Bones,de previ no n'hi ha res de res,no fluix,no,res!!!!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] jo portare 120 i veles de 5.3,6.7 (si me la canvien la 7.2 al Deca)i per si de cas la 4.2 que ocupa molt poc espai,amb banyador,licra i neopre d'estiu si el trobo que crec que si,mes que res que al nord l'aigua esta una miqueta mes freda,el cotxe hi anire el dissabte,tornare a la nit que la dona i la petita m'esperen amb ganes de jugar.