TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Surf Alegre '08

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #183332  por carli

jo peña marxo ara al mitgdia, ja ens trobarem que alla, el meu movil es 652873736, igualment estare al cas del mastil amb color vermell o negre a la platje , igualment el riky ja el conec i el salva em sembla que m'enrecordare de la seva cara, jo estre al bungaloxs mediterrani,

Haveure si ens veiem
 #183712  por Lluis_CB

Al final puju demà! Important, a quina hora quedem?? I on? jo no hi he anat mai, aixi que no tinc forma de situarme! Pero ahure d'anar a l'stand de sailboardsgirona per pillar la tabla que encara no haviem pogut fer el canvi jaja [risas]
 #183719  por salvi

Seguiré les indicacions de l'edu i clavaré la bandera blanca!

Jo tb pujo demà diumenge. Navegarem!!!

Indicacions de l'edu:

Bones gent!!

salvi, una cosa, sas que? podries dexar el cotxe just al costat del camping, sas on hi ha el club mistral? doncs...hi ha un cami que voreja la ballena alegre 2. Segur que sas on es

jO segur que pujo diumenge!!!

ens veiem!!!

edu
 #183731  por Lluis_CB

Sobre quina hora s'ha d'estar a la bandera?
 #183753  por salvi

A partir de les 12 espero que ja hauré arribat...

Ens veiem per allà ;-)
 #183936  por SíLviA

Jo, ja podia buscar la bandera vermella... [muro] Des de divendres que no m'he pogut connectar a internet, i quan vaig pujar dissabte a la tarda... de banderes vermelles només vaig veure la de Fanatic i alguna més... i no hi ereu!! [aiba] no us vaig veure, però vaig ser-hi! Per colmo em vaig oblidar el mòbil a Barcelona i no podia trucar... així que va ser fiasco total per mi la trobada [crybaby]
 #183940  por Enrike

SíLviA escribió:Jo, ja podia buscar la bandera vermella... [muro] Des de divendres que no m'he pogut connectar a internet, i quan vaig pujar dissabte a la tarda... de banderes vermelles només vaig veure la de Fanatic i alguna més... i no hi ereu!! [aiba] no us vaig veure, però vaig ser-hi! Per colmo em vaig oblidar el mòbil a Barcelona i no podia trucar... així que va ser fiasco total per mi la trobada [crybaby]
Silvia que no to prenguis malament, la veritat es que com trobada va ser un desastre per tothom, uns quans vam pujar el dissabte altres el diumenge y alguns en vista de que no feia vent no van pujar.

Jo de fet el dissabte a la tarda havia quedat amb el riky per trobar-nos i aixi conèixer a Carli, però ni amb el mòbils ens van poder posar d'acord, quan el en trucava jo era al aigua, desprès comunicava, jo el trucava y llavors el que comunicava era el i finalment el riky es va quedar sense bateria [bonk]

Segur que la pròxima trobada sortirà millor com la resta.
 #183946  por SíLviA

[aiba] [aiba] [aiba] jajajaj tots igual... bueno, haurem de fer una bandera ben grossa que posi "Catalunya Windsurf" i quan la veiem anar cap allà [meparto]
 #183950  por Eugeni

HOla
Jo també hi era, em vaig trobar el dissabte en ricky ,que despres el vaig perdre i també el dissabte a la tarda amb l'Enrique , que ja no ens vem tornar a trobar, la veritat es que a nivell de windsurf va ser un desastre, jo el diumenge també buscava el pal amb la bandera vermella i res de res.Sort que anava amb uns amics que tenen una vw califormia i ens ho vem passar bé,el material de windsurf tal com va pujar va tornar, així que de navegar, res de res :( :( :( :( :( .
De fet com diu l'Enrique la pròxima vegada ens hem de organitzar una mica millor.
Salutacions
 #184056  por carli

Bones, jo tambe vaig rebre el dissabte la trucada del riky desde casa seva li vaig dir qu hi havia vent, em va dire que pujava y que em trucaria, pero res em vaig pensar que s'ho havia pensat, jo vaig navegar el dissabte amb una 7.5 pero anava just per planejar dos nusos mes i la cosa a ves canviat, el diumenge ruta turistica per l'emporda vista del exit del vent a les 14:00 vaig tornar a la bellena alegre per dinar i vaig marxa, espero com diu l'enrique que organitçem una un cap de setmana, ja vaig dir jo que seria complicat fer la trobada la gent puja amb amics , familia, etcc....

Tenim que organitzar una trobada al trabu es mes tranquil...
 #184199  por salvi

Sí... i a Trabu com que només hi serem nosaltres no tindrem altra possibilitat que trobar-nos :mrgreen: Sento no haver pujat i plantar la bandera (que al final ÉS blanca! [risas] , més neutra que vermella, no?? :grin: )... però, clar, em vaig quedar a navegar a S'Agaró després d'haver consultat com estava el "panorama" a sant pere... Ho sento!

Bé, a veure qui pot penjar fotos de material i novetats de la Surf alegre...

Ens veiem!

salvi
 #184208  por ekualo

jO, com tots, vaig pujar xO res de res....no+ a mirar els estands i establir contactes, i fer vistes x l'any que ve de material!!!!

ara si que...esperar el vent a platja d'aro o pujar cap a st pere o leucate!!

o sino...m'aure de comprar una planxa per fer axos del rem, l'stan up algo per l'estil
 #184252  por ekualo

amnes a mes

quina rabia el diuemenge, jO que ma vaig aixecar aviat x nar a buscar el material a platja d'aro ben d'hora, tornar a girona per anar a buscar la novia i portarla a questires en parapent (que al final no es va tirar) i dspres nar a st pere i trobarme el paranoma aquell...bua..quina rabia...pero venu....es la vida

una cosa....sobre la surf alegre, creieu espectacular l'slalom 42? ske dsdel meu punt de vista m'agradava mes kuan feien freestyle o superX, que opineu??