TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Consells per a tots

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #170675  por Enrike

kroat escribió:que son les cames arronsades??? jejejjejeje
Entiendo que se refiere a ir con las piernas encogidas, como algo agachado, yo llevo un arnes del tipo braguero y suelo sentarme literalmente sobre el, lo que hace que las piernas las lleve encogidas, un poco como si estuviera sentado en una silla jajjaa.

He detectado este error en mi forma de navegar y ahora estiro las piernas (sobretodo la delantera) y me hecho mas hacia el canto de la tabla en posicion estirada. Con eso noto que la tabla va mas controlada en planeo.
 #170783  por rikywave

Enrike escribió:
kroat escribió:que son les cames arronsades??? jejejjejeje
Entiendo que se refiere a ir con las piernas encogidas, como algo agachado, yo llevo un arnes del tipo braguero y suelo sentarme literalmente sobre el, lo que hace que las piernas las lleve encogidas, un poco como si estuviera sentado en una silla jajjaa.

He detectado este error en mi forma de navegar y ahora estiro las piernas (sobretodo la delantera) y me hecho mas hacia el canto de la tabla en posicion estirada. Con eso noto que la tabla va mas controlada en planeo.
Enrique,tambien se referira a mi,lo unico es que yo voy mas rapido,no por nivel,si por que como no meto los pies en los foot's pues voy mas rapido y descontrolado!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] me encanta ir asi!!!sube la adrenalina como la espuma,es bestial,si alguien lo quiere probar animo!!!!! [bonk] [muro] [muro] [muro] [ojos2] [loco] [loco] [loco] [loco] [loco] tengo que meter los pies que si no ire como las cabras y no puede ser,joroba!!!!cachis!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [loco] [loco] [sorprendido]
 #171052  por kroat

Esta clarisim cames arronsades no es lo millor. MMM a mi m´agrada posar la cama arronsada nomes la d`enradera perque sino em fa spin out.
 #171131  por rikywave

kroat escribió:Esta clarisim cames arronsades no es lo millor. MMM a mi m´agrada posar la cama arronsada nomes la d`enradera perque sino em fa spin out.
[ojos2] [ojos2] Logic,et faria el spin out perque no tendries cap control de la popa i portant la cama del darrere arronsada el que fas es acostar la popa al teu cos i d'aquesta manera es com es controlen les taules;jo personalment si vaig com les cabres tambe la porto arronsada la del darrere pero fora dels foot's!!!! [loco] [loco] [loco] [loco]
 #171560  por salvi

La cama del darrera, sí, demana certa flexió pe controlar l'spin out... L'important és que no se'ns "arronsi" una altra cosa :mrgreen:
 #174738  por carli

molt bones opinions, el tema de jordi navata sobre el centre velic el provare, jo tambe tinc problemes cuan planejo,la ma de escota(darrera) faig molta força per anar tancant a vela per corra mes, sempre vaig tirant enrera els cabos, pero vef que no es suficient..

saludos.
 #179691  por Eugeni

Després de tenir una mala experiència al comprar una vela entre particulars us donaré unes recomanacions perquè no us passi a vosaltres o al menys minimitzar els riscos. Dic entre particulars perque jo de moment en compra en botigues no he tingu cap problema
1: NO us fieu de res.
2: Demaneu fotos de tot però sobretot de:( dels dos cantons de la vela)
Les mesures i dimensions que estam posades ala vela ( boom, luff i mast) no es suficient que us les diguin o escriguin per mail ni que us diguin l'any i model de la vela.DEMANEU FOTO.
Gratil de la vela
Punys d'escota, gratil i de pal
De les fundes dels sables sobretot dels punts mes susceptibles a estar mal bé com son les del gratil.
3: Pague al rebre la vela per comprovar que s'ajusta al que heu demanat
4 Deixeu les coses ben clares tot per mails privats, que les paraules se les endú el vent.
5 Demaneu factures
6 aclariu que pagara els portes i sobretot si feu transferències bancaries qui pagara les despeses de la transferència en cas de que n'hi hagin.
7 Sort ( perquè hi ha gent que se la sap llarga [rambo] [rambo] [rambo] [disparo] [disparo] i va diversos passos avançades a les persones il·lusionades i de confiança)
Desitjo que us hagi servit de alguna cosa i que no hageu tingut problemes amb la compra venda. Es possible que em deixi alguna cosa , si es aixi afegiu-la
Salutacions I Bon windsurf.
 #179948  por SíLviA

Pels principiants que es maten a pujar la vela amb la drisa... carregar el pes a les cames i fer contrapes perquè sino et deixes l'esquena i quan ja has aconseguit pujar la vela... et cau d'esgotament [meparto] i evitar la pose de caganer, fer contrapes i aprofitar la força del vent... jo les primeres vegades acabava baldada de l'esquena per aquestes coses. Suposo que és bo una vegada comences per treure les males manies i poder avançar.
 #179967  por salvi

Per si serveix de consol als principiants driçadors de vela... he de dir que no he tornat a driçar la vela des que vaig aprendre el waterstart... i d'això ja fa una bona colla d'anys!

Un dia provaré de driçar a veure si encara me'n recordo... pq en cas d'emergència... parada de vent, et pot salvar de quedar-te al mig del mar tirat.

Alguna vegada, fins i tot (no s'ha de fer MAI) he sortit accidentalment sense corda de driça i no me n'ghe adonat fins al final de la sessió!

Vagi B!
salvi