TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Domingo 2 de Noviembre trabucador

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #220594  por radjo
 Octubre 31, 2008, 9:57 am
Hola a todos, la previsión es my buena y yo ciettamente asistiré a este evnto sin ninguna duda, espero que a parte del mega crack de riky, que como no no puede fatltar a esta cita en la que acumulará otros 300kms en su haber, alguien más se apunte, en esta zona siempre nos ganan los kiters.

Pues eso nos vemos el domingo.
 #220602  por not
 Octubre 31, 2008, 10:40 am
Hola acabo de descubrir aquesta secció, no m'hi havia fixat mai!

Jo no he anat mai al trabucador!! es un lloc força segur no ( apart dels kiters) ?? estem aprenent i m'agradaria anar-hi , la previ es de 20-25 nusos de ponent?

que diuen els del montsià?

Merci!
 #220774  por not
 Octubre 31, 2008, 7:01 pm
POr cierto el titulo de post deberia ser 2 de Noviembre no? [saludo]
 #220780  por rikywave
 Octubre 31, 2008, 7:16 pm
not escribió:POr cierto el titulo de post deberia ser 2 de Noviembre no? [saludo]

Tienes razon not,ya ha sido modificado,por cierto,te vienes el domingo??pinta muy bien por eso,jejeje,windfinder marca mas de 20 nuditos y bajando,aunque siempre que ha ido radjo siempre hemos navegado como cabras,pero esperaremos a mañana aver como pinta la cosa.
 #220782  por rikywave
 Octubre 31, 2008, 7:20 pm
not escribió:Hola acabo de descubrir aquesta secció, no m'hi havia fixat mai!

Jo no he anat mai al trabucador!! es un lloc força segur no ( apart dels kiters) ?? estem aprenent i m'agradaria anar-hi , la previ es de 20-25 nusos de ponent?

que diuen els del montsià?

Merci!
Jo no soc del Montsia pero et puc dir que es força complicat que entri ponent,lo normal es mestralet i a l'estiu rola cap a garbinet,jejeje,pero si entra castanya de mestralet es molt dificil que roli,es mantindra de mestral i bufara.Si esteu aprenent alla es molt segur,els kiters amb mes de 15 nusos surten nomes 7-8 com a molt i si arriva als 20 ja nomes 3-4,aixi que....a mes,podem anar-hi mes endavant que no trobarem kiters.
 #220814  por carli
 Octubre 31, 2008, 8:58 pm
aviseu-me si baixeu al millor m'apunto, dema dissabte tindria que anar a buscar el material a la base, meu movil 652873736, misatge de text si voleu.

ara mirarre la previ

si baixas alex podria baixar amb tu? compartim gastos. m'acaben de canviar el cotxe i em sembla que no em cap tot elñ material.

saludos.
 #220856  por rikywave
 Octubre 31, 2008, 11:42 pm
carli escribió:aviseu-me si baixeu al millor m'apunto, dema dissabte tindria que anar a buscar el material a la base, meu movil 652873736, misatge de text si voleu.

ara mirarre la previ

si baixas alex podria baixar amb tu? compartim gastos. m'acaben de canviar el cotxe i em sembla que no em cap tot elñ material.

saludos.
Per cert Carli,quina taula portaras?jejeje,no tindras una F2 Eliminator per alla oi?no se ja saps.
Tranquil home,si baixem,que radjo i jo segur que si,ho posarem al foro a mes d'avisar-vos,suposo que l'alextxell vindra oi?
 #220874  por not
 Noviembre 1, 2008, 6:29 am
Crec que faré l'esforç per venir, tot i que vol dir sortir de matinada recollir el material a malgrat etc....... per ser allà a les 8-9, un bon esmortzar .. i tot aixó sense saber si plourá, be si no plou massa,
no passa res....

A veure si convenço els col·legues i seriem 3 més...

Per cert he anat algun cop a trabu (pero a caminar) i hi ha molt poca fondaria una aleta de 40 es queda encallada?? sortiré volant catapultat en el moment menys esperat? [aiba] [aiba] [meparto] [meparto]

On us poseu allà on hi ha la tarima de fusta?

i també pot ser que entri garbi a malgrat, a veure que passa avui! i al vespre acabém de decidir! [saludo]
 #220930  por carli
 Noviembre 1, 2008, 2:22 pm
si, millor que estem pendents de la previ
 #220937  por rikywave
 Noviembre 1, 2008, 3:41 pm
carli escribió:si, millor que estem pendents de la previ
Yo en windfinder y en windguru,no el pro,el normal,veo unas previs buenas,enel primero marca mas de 20 nudos todo el dia,rondando los 30 nudos y el segundo mas o menos igual,donde mirais la previ tan desastrosa?.
 #220945  por ferry
 Noviembre 1, 2008, 4:41 pm
Yo allà estaré aviam si coincidim! Ara per ara hi ha una molt bona previ... :grin:
 #220949  por pedrosurfer
 Noviembre 1, 2008, 5:22 pm
rikywave escribió:
carli escribió:si, millor que estem pendents de la previ
Yo en windfinder y en windguru,no el pro,el normal,veo unas previs buenas,enel primero marca mas de 20 nudos todo el dia,rondando los 30 nudos y el segundo mas o menos igual,donde mirais la previ tan desastrosa?.
Yo estoy con Riky . Amigo Riky , los valencianos de las superx ( como tu nos llamas ) creo que tambien subiremos .

Yo consulto a menudo meteocat para ver la previsión del delta y mañana es muy buena . En windguru tambien dan viento . ¡ Puede ser un buen día ¡ .

Espero veros mañana .

Un saludo.

Pedro .