Viatges en grup

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Objectiu, fer un viatge en grup.

Destins? De moment, Tarifa, Fuerte... Altres propostes?

Les condicions de lloguer a Fuerte són les que us indico. Seventh wave pro center inclou en un pack tot el material necessari per a una setmana + el cotxe amb assegurança i tot el necessari.
Rental
1 board, 2 sails, one mast, one boom, one mastfoot and one base, harness lines
+ COTXE = 665 €

Solament Alquiler de material 10 dies: 10 days 310 €
Una setmana: 255 euros.

El Pierre ens faria preu de grup, hi estic en contacte. Però s'hauria de reservar amb temps, en ferm i quants més millor.

Vols i allotjament a Fuerte? Optaria per hotels econòmics, que segur que estan la mar de bé, a mitja pensió (però això ja a gust de cadascú).

No puc fer pública la web perquè no es pot fer aquí propaganda.

LES CONDICIONS DE LLOGUER DE TARIFA LES ESTIC ESPERANT. Sergio Alonso (Bon tracte assegurat) de ST ens recomana l'hostal Alborada al mateix poble de Tarifa.

Crec que tocaria a dos cotxes per tres o quatre navegants. Suposant que en un cotxe es pugui portar el material de dos navegants.
 
Veig salvi va en serio lo del viatge, es tindra que rumiar lo del viatge, dates??

salut!!!
 
carli dijo:
Veig salvi va en serio lo del viatge, es tindra que rumiar lo del viatge, dates??

salut!!!

ja ets pare?????,si es aixi moltissimes felicitats,tots be?je em diras,com a data estem rumiant o Setmana Santa o a l'estiu,ja veurem pero jo vaig segur.A veure com queda la cosa,ja quea lo mijor baixo en cotxe i el material,no se ho haig de parlar amb la dona i si vol venir o no.Ja us anire informant del tema com suposo que fara en Salvi.
 
He der reconeixer que m'encantaria venir, pero no tinc clar que pugui,, opotser a tarifa que agafes el material pot sortir una mica mes economic.
la ideea es fantastica
enhorabona salvi
Salut i bon windsurf
 
salvi, alojamiento mucho mejor piso, así puedes cocinar y ahorra mucho dinero.
cuando? para tener buenas previ hay que esperar bastante (mayo, junio...) antes es un poco roulette rusa..si se quiere organizar todo con antelación...
Yo estoy mirando para south africa en enero...buena estadistica, calor...paisajes estupendos..
 
Us explico la meva situació particular.

OPCIÓ 1 - Setmana santa amb la parella. Ella vindria, sí, però tampoc li fa molta gràcia. I jo, la veritat, estar navegant i mirant el rellotge, no m'acaba de convèncer. A més la Raquel té pocs dies de vacances (jo en tinc molts) i els he d'aprofitar amb ella a tope.

OPCIÓ 2 - Donades les circumstàncies, la Raquel EM DEIXA SUELTO una setmana (juliol) perquè me'n vagi ON VULGUI i deixi de donar la tabarra... Aquesta opció m'agrada més. Si algú pot acompanyar-me, de puta mare! Fuerte és per mi la temptació constant. Podria ser que m'atrevís a anar-hi amb material propi.
 
JULIOL=FUERTE
sin dudas, vete con material tuyo, así puedes asegurar al norte cuando hay y si no bajar a sotavento si no entra en el norte, prepárate a hacer km pero bueno, no importa mucho no?
[platano2]
Grande Salvi!
 
salvipardas dijo:
Us explico la meva situació particular.

OPCIÓ 1 - Setmana santa amb la parella. Ella vindria, sí, però tampoc li fa molta gràcia. I jo, la veritat, estar navegant i mirant el rellotge, no m'acaba de convèncer. A més la Raquel té pocs dies de vacances (jo en tinc molts) i els he d'aprofitar amb ella a tope.

OPCIÓ 2 - Donades les circumstàncies, la Raquel EM DEIXA SUELTO una setmana (juliol) perquè me'n vagi ON VULGUI i deixi de donar la tabarra... Aquesta opció m'agrada més. Si algú pot acompanyar-me, de puta mare! Fuerte és per mi la temptació constant. Podria ser que m'atrevís a anar-hi amb material propi.


L'opcio dos te mijor pinta,per quan pot sortir?ho haig de parlar a veure si em deixa es clar,suposo que no posara massa dificultats,pero haig de parlar amb la dona i la petita.
 
xavicdq dijo:
si és Tarifa es baixaría en cotxe.... no surtiria més a compte portar cadascú el propi material?
salut!

Suposo Xavi,pero aioxo si anem cap a Tarifa,pero si anem a Fuerte,la cosaes complica massa i pensoque es mijor llogar-ho alla.
 
També es pot facturar el material a Fuerte Riky... ben pensat.

Llogar-lo al final et surt per una pasta. A més si el viatge és de only windsurfers la nostra única preocupació serà controlar el material... triar la vela... escollir spot... Què et sembla? Quines preocupacions, eh? Totes fossin així, jejejjeje...


Tios, aquesta és la meva proposta... Jo, Fuerte. Si aneu a Tarifa amb la family també us ho passareu bé, això sí, pendents del rellotge :mrgreen:

Jo és que ja m'ho imagino... maaaare meva!!!
 
salvipardas dijo:
També es pot facturar el material a Fuerte Riky... ben pensat.

Llogar-lo al final et surt per una pasta. A més si el viatge és de only windsurfers la nostra única preocupació serà controlar el material... triar la vela... escollir spot... Què et sembla? Quines preocupacions, eh? Totes fossin així, jejejjeje...


Tios, aquesta és la meva proposta... Jo, Fuerte. Si aneu a Tarifa amb la family també us ho passareu bé, això sí, pendents del rellotge :mrgreen:

Jo és que ja m'ho imagino... maaaare meva!!!

Doncs mirem Fuerte,pero ho tinc que xerrar amb la dona,i em costara unes cuantes nits sorpresa pero que hi farem!!!!tot sigui per navegar a Fuerte.
 
desdel meu punbt de vista...crec q es millor pillar un cotxe a fuerte, i nar fins a la zona de costa calma, on hi ha gran varietat d'oferta hotelera, i nar a navegar al rene egli o aket ke dieu ke an posat nou de north. Jo l'any pasat al setembre vaig nar a l'hotel gorriones amb tot inclos (nava amb la novia) i una pasada, i el material llogat al rene egli, es una cosa mol comoda i practica.

i aquest any vui repetir, i a mes vui nar a tarifa i al marroc (amb cotxe) i si s'escau a egipte
 
Però Fuerte és una illa petita... amb cotxe un dia estàs al nord, un altre vas cap al sud (costa calma), un altre a l'est (Flat beach, Burro...), i si no es posa doncs vas a l'oest (Cotillo...)... depèn, pots prendre decisions amb calma i cada dia navegues en un lloc diferent... Lo bo és que no et perds un sol dia de vent.

Tarifa, tinc la sensació que ha perdut l'encant que encara li queda a Fuerte, però tb tinc ganes de tornar-hi, potser l'any que ve... Marroc molaria molt, me n'han parlat molt bé.
 
A mi sem complica el tema cada dia que pasa, per setmana santa la dona estara fent practiques a una empresa o sigui que nomes tindrem el dias que toquin.
El tema Marroc estaria guapo, pero penseu que Marroc=waves, jo fa temps que m'ho plantejo, anar tot un mes. Pero alla si que crec que no hi ha molta cosa a fer si no fas wind, i esclar jo hai d'anar amb la dona.

Perdo petita correccio, si que es poden anar a visitar cosetes amb el cotxe pero no se jo tot un mes.....
 
Salvipardas, lo del avio per spanair es barato pero si mires per rayanair pot sortir per 50 euros o menos( exemple a gran canaria 20)

Tambe vaig paralar am un forero i em va explicar que tot el viatge ( em sembla 2 setmanes per 2 persones mes o menys 900 euros tot inclos( material tambe).
Vol desde girona amb ryanair.
Allotjament A Fuerteventura sur Hotel Melia Gorriones 4 estrelles amb SPA idela per despres del wind ( segons em va explicar si t'allotges alla el material surt baratisim).
Y una altra seria fer el viatge per Mucho Viento, que fa bones ofertes.
 
Algun consejo:

- Marrueco no es solo wave: en la bahía de Essauira hay agua plana y es ideal para progresar, viento fuerte (y en verano asegurado) y posibilidad deprobar algo de olas...Alquilan material en el club mistral.
Sobre lo de hacer cosas después del windsurf es mucho más interesante Marrueko que Fuerte, cultura diferente, se pueden visitar los alrededores de Essauira y Moulay, bajar a Agadir, visitar Marrakesh (1h30 en coche), ir de compras, ver el zoco de Essaouira, probar comida diferente, y es barato.

- Fuerte: yo estube en el Sol Gorriones y es el paraiso del all inclusive, perfil de vacacionero es nada windsurfero. Mucho mejor buscarse un piso, desde mi punto de vista, el material es igual de caro estando al Sol Gorriones que en otro sitio.
 
fuerte es una pasada, jo aket 2009 i torno!!!

xO mestic plantejant escaparme a costa teguise (lanzarote) o pozo
 
Jo tb hi tornaré, per tercer cop. Principis de juliol segurament.

Ja us aniré mantenint al corrent de l'organització. Vaig bastant a la meva bola, però estaria molt bé coincidir per navegar i comentar la sessió!
 
Volver
Arriba