6-7 frebrer... ponent o mestral?

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Sembla que entra ponent( apartir de dema), wind guru dona molt de parte per malgrat y també al delta clar..

no hem crec que arribi aqui ... sino on ho naveguem aixó ??
 
a castelldefels no entra de terra? caguen!!! altre cop caldrá anar a les terres del ebre! [aiba]

Pas puc anar fins alli baix! [muro] [muro] (no tinc punts)

Espero que arribi alguna coseta en forma de garbi aponentat al tordera....
 
tinc que venir un dia.... encara que travessar barna fa una mica de pal...
 
molt ratxejat, amb trencant super potent i sense vent en la orilla, o sigui que costa sortir el que no esta escrit.
 
guaaapoooooooooo!!!! no cal que vingui.... [shot]
 
Home, lo bo es que si ets capaç de navegar aki, despres pots navegar a cualsevol puesto.
 
Castelldefels esta mes orientat al sud que Malgrat i la resta de la costa, pel que el ponent i el mestral entren millor (de fet el mestral no entra enlloc més al nord de Castelldefels). Evectivament sol ser ratxejat, molt!!, pero es un lloc on s'apren moltísim un cop t'acostumes a "navegar la ratxa". Molt recomanat. I no sempre es tan ratxejat, a vegades es constant y llavors es un spot amb moltísimes possibilitats sense necessitat de estar tan pendent de la ratxa.

Necessari material apropiat i vigilar molt la ratxa sense allunyar-se molt per no quedarse tirat.
 
Per cert nens 20 nussets de no res de GARBI a Kastas
 
siiii el busca marca

castelldefels 13 W ratxes de 7 a 17
malgrat 13 SW ratxes de 10 a 18
palamos...... 18 SW ratxes de 13 a 24!

esta clar que el ponent a partir de llavaneres comença a posr-se de garbi , aixo passa MOLTES VEGADES!

10 grauets a tot arreu.. aixó promet!
 
yo fin de semana de nieve, me subo a esquiar parece que ayer cayó un paquetón y cojeremos la tabla de snow el sábado y los esquís el domingo.
 
not dijo:
siiii el busca marca

castelldefels 13 W ratxes de 7 a 17
malgrat 13 SW ratxes de 10 a 18
palamos...... 18 SW ratxes de 13 a 24!

esta clar que el ponent a partir de llavaneres comença a posr-se de garbi , aixo passa MOLTES VEGADES!

10 grauets a tot arreu.. aixó promet!


Not t'aseguro que esta de garbi.

12horas.png
 
Per la info del busca i windfinder.com sembla que avui es podia navegar a kastas (Castelldefels). Com a exemple de ratxetjat, el busca marca mitges de 14kts, però amb extrems entre 7 i 24kts. Quan bufen 7 kts tens sort si sures -t'esfonses si no tens volum- pero quan entren els 24 vols 85 litres i 4.7-5.0m2 de vela.

Per demà windguru dona més vent (mestral aponentat 20knts, amb ratxes de 30kts de 11h a 16h). Pot ser un molt bon dia per kastas, si no hagués de treballar (cachis!) m'hi passava. Recomanaria a tothom que tingui material adequat que s'animi, a kastas s'apren molt. Jo estaré pendent del busca i si a les 15h aguanta i ho veig clar igual em paso, tot i que em sembla que m'anirà molt just.

Uns conselles pels que no ho coneixen: com a material recomanaria material d'onades màxim 100-110 litres si no entra molt fort (com avui) amb vela de 6.0-5.0. Si no esta fort es pot entrar amb freeride. Si entra fort pot ser imprescindible material d'onades (taula de 80-85 litres i veles de 5.5 cap abaix). Al tanto amb "fort" i fluix" perquè canvia en segons, fixeu-vos en el material que porta la gent i espereu una estona a que entri la ratxa per valorar-ho. Si hi ha onada aneu al tanto, compte amb la trencant i el material de fórmula i slalom deixeu-lo a casa. Si hi ha trencant el corrent és molt fort a la zona d'aquesta; si caus i no hi ha vent has pringat. No intenteu nedar contra el corrent si no atravessar-lo, a ser possible navegant (nedar es fa difícil), per arribar fins la vorera. Les onades us hi portaran (fent rentadores; vigilar material) o si entra la ratxa aprofiteu per un ràpid waterstart. Si toca lluitar amb el corrent i les onades surant, una opció bastant segura es agafar el material per el strap posterior amb una ma i per la botavara amb l'altre: si la onada es petita, aixeca el material o simplement aguanta; si la onada es gran, esfonsa el material perque passi per sobre; si la onada es enorme o trenca amb molta força; passa del material i passa la onada bucejant per sota.

Quin rollo!! però es que tinc tants records de kastas... a veure quan el puc tornar a agafar que ja toca!! Als que tingueu un mímin de nivell (planeig, arnés i waterstart amb soltura) i material us ho recomano, que no us espanti!!!!
 
A MALGRAT, Un dia ben raro! ales 12 del mati anavem passats amb 5.2 (ratxes de 25 i mes) amb un bon garbi aponentat pero no massa , lo just per no aixecar masa mar y cap a les 2-3 a començat a posar-se de NW fins al punt que m'he quedat tirat del tot amb vent de nord y he tingut que tornar un tross nedant amb vent de 5 nusos de nord [ojos2] .

El tems de desmuntar a entrat gregal [wooooow.gif] per 5.7 en fi jo he plegat perque estic petat... pero hi ha gent que ha entrat a les 4 amb un bont vent de gregal i un mar espectacular....

Lo curios es que miravem el busca i no feia gregal enlloc!!
 
silent vaya panorama... no us espanti diu!!!! [big-laugh]

amolines no es molt segur que duri el mestral , segurament com ahir a les dues comça a fer el ase!

alex vas navegar?? ja pot ser que entres sw i el busca marca w.... a malgrat marcava sw i en realitat la tendencia era wsw.

el busca esta be pero no es deu... a vegades s'ha de anar per veure que fa exactament.... sobretot dies aixi.

jo penso que esperare al diumenge a que es facil que entri garbi de veritat....
 
Volver
Arriba